Ahad, 3 Mei 2015

Teknik Isteri Puaskan Suami


Teknik pertama: Foreplay khas untuk suami.
Ramai isteri yang mengabaikan keperluan suami mereka ketika permainan foreplay. Suami anda perlu di rangsang secara fizikal dan mental, barulah zakar dia akan tegang pada tahap maksimum dan dia juga akan lebih bersemangat untuk mengadakan hubungan seks. Rangsang bahagian zakar suami anda dan meraba–raba bahagian badan untuk puaskan suami anda.

Teknik kedua: Suami sukakan isteri mereka lakukan sesuatu yang mengejut.
Sentiasa berikan suami anda kejutan di ranjang. Keluarkan bunyi erangan supaya suami puas mendengarnya dan tahu anda sebenarnya puas. Jika dia tahu anda puas, dia akan lebih bahagia dan bersemangat untuk menyetubuhi anda. Jangan takut untuk lakukan sesuatu yang baru terhadap suami demi untuk puaskan suami.

Teknik ketiga: Ketuai hubungan seks.
Kejutkan suami anda dengan mengambil alih hubungan seks. Paksa suami anda untuk baring dan anda masukkan zakar menerusi posisi woman on top. Gelekkan punggung dan berikan segalanya untuk puaskan suami anda. Apabila anda beri kejutan sebegini, dia tidak jangka ia akan berlaku. Jadi, dia akan rasa sangat puas apabila anda berbuat demikian.

Selain itu, anda ajar suami anda untuk puaskan anda. Beri arahan untuk dia masukkan zakar dan sebagainya. Apabila anda bertukar menjadi watak tegas, suami anda akan jadi lebih tegas dan puas. Teknik puaskan suami adalah tidak sesusah mana.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines