Isnin, 21 September 2015

Makanan Untuk Membesarkan Zakar


Ramai lelaki di seluruh dunia ingin mempunyai zakar yang lebih besar dan panjang. Keadaan itu tidak mengejutkan kerana kebanyakan wanita lebih suka lelaki dengan zakar yang lebih besar dan panjang.

Makanan apakah yang boleh membesarkan zakar?

Pembesaran zakar boleh menjadi masalah yang serius, namun kebanyakan lelaki tidak tahu di mana memulakan ketika mereka ingin mendapatkan tambahan inci. Ada beberapa kaedah yang biasa digunakan untuk meningkatkan saiz zakar dari pembedahan pembesaran zakar, pam pembesaran zakar, senaman pembesaran zakar, dan penggunaan pil herba.

Berikut tiga jenis makanan yang boleh membantu lelaki memperbesar zakar.

1. Pisang

Kajian menunjukkan lelaki yang berjaya memperbesar kelaminnya biasanya mempunyai jantung yang sihat. Kalium yang ditemui dalam pisang boleh membantu kesihatan jantung dan juga membantu peredaran darah dengan tepat. Dengan peredaran darah yang baik dan hati yang sihat, boleh membuat pertumbuhan zakar tercapai. Makan pisang boleh juga membantu menjaga natrium di dalam tubuh dengan kadar yang rendah yang membantu mencegah penyakit jantung dan masalah jantung yang lain.

2. Ikan Salmon

Ikan ini kaya akan lemak esensial seperti Omega 3. Lemak yang sihat ini membantu dalam penipisan darah (kelikatan rendah), yang pada gilirannya membantu dalam peredaran darah ke seluruh tubuh. Kajian telah menunjukkan, mempunyai aliran darah yang sihat adalah salah satu faktor utama dalam kekuatan, dan ereksi yang lebih keras.

3. Bawang

Banyak yang tidak tahu bahawa bawang merupakan makanan yang penting untuk peredaran darah yang sihat. Ini juga membantu mencegah penggumpalan darah. Ini juga memberikan keuntungan besar meningkatkan peredaran darah ke jantung serta ke zakar.

Selain mengambil tiga makanan utama, kita mengambil banyak buah, sayur-sayuran, daging tanpa lemak, serta bijirin boleh anda masukkan dalam diet anda. Pada masa yang sama, anda juga harus menghilangkan pengambilan makanan ringan dalam diet anda.



Dalam masa 1 minit, upgrade zakar anda dengan QLIMAX EXTREME GRIP




Herba membantu pembesaran zakar - VIMAX CANADA



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines