Rabu, 12 November 2014

Isteri Tidak Puas Seks


Seringkali terpampang di dada-dada akhbar tentang kes-kes ketidakpuasan seks oleh para isteri yang dahagakan tuntutan batin dari suaminya. Ini menyebabkan wujudnya pelbagai gejala seperti kes-kes kemurungan, kecurangan, keretakan rumahtangga dan juga penceraian. Antara penyebab terbesarnya adalah disebabkan oleh perhubungan seks hambar yang dipersembahkan oleh suami itu sendiri. Ini menyebabkan si isteri menjadi bosan dan terkapai-kapai dalam mencari kepuasan.

Kebanyakan isteri menginginkan seorang suami yang pandai beraksi di ranjang dan berupaya memenuhi keinginan seksnya. Ini bermakna, tuntutan nafkah batin sama juga pentingnya seperti tuntutan nafkah zahir. Tanggungjawab suami bukan sahaja menyediakan kediaman yang selesa, makan minum yang cukup dan sebagainya, malah keinginan nafsu syahwat isteri juga perlu diberikan perhatian yang sewajarnya.

Apabila keinginan si isteri gagal dipuaskan seperti mana yang diharapkan, berkemungkinan besar ianya akan di simpan sahaja tanpa berterus terang terhadap suami demi menjaga hati.

Bukan salah suami kerana kurangnya kemahiran melayan nafsu sahwat isteri yang tercinta. Ianya kerana disebabkan kurangnya maklumat atau pendedahan tentang cara-cara dan teknik yang dapat memuaskan isteri di ranjang. Sifat malu juga menjadi penghalang utama di antara kedua suami dan isteri untuk berbincang soal seks yang akhirnya dibiarkan berlarutan sehingga menjadi bebanan batin yang sukar untuk dijelaskan.

Walaupun si suami sering melakukan hubungan intim bersama isteri, ini tidak bermakna si isteri benar-benar puas 100% setiap kali bersama. Kepuasan syahwat seorang wanita hanya dapat dicapai jika pasangannya mampu memberikan rangsangan yang secukupnya sehingga mencapai kepuasan secara fizikal, emosi dan mental. Jika isteri kurang terangsang atau pun kurang ghairah dengan hubungan seks tersebut, maka hanya suami sahaja yang puas sedangkan dirinya tidak.

Jadi, jika anda benar-benar mahu puaskan isteri anda ketika di ranjang, anda perlulah mempelajari cara-cara dan teknik yang betul supaya isteri anda mampu mencapai 100% kenikmatan setiap kali bersama anda. Yang pastinya akan membuatkan anda akan 'dirindui' oleh isteri anda setiap masa. Anda boleh memukau isteri anda dengan aksi-aksi yang tidak dijangka namun amat mengujakannya.

Suami yang hebat bukan sahaja dapat menjalankan tugasnya sebagai seorang suami dan bapa kepada anak-anaknya, bahkan berupaya menjadi seorang 'pelayar' yang terbaik. Anda mungkin tidak pernah mempelajarinya di kursus perkahwinan yang pernah anda hadiri, namun anda boleh menguasai kemahiran ini asalkan anda mahu untuk belajar. Anda tidak perlu keluar dari rumah pun kerana saya sudah menyediakan satu panduan yang sangat-sangat mudah dan efisyen untuk anda ikuti.

Setelah bertahun mendirikan rumahtangga, ramai di antara kita sering mengabaikan kepuasan isteri di ranjang. Bukan salah anda jika anda tergolong dalam golongan ini kerana banyak perkara yang perlu anda ambil perhatian seperti kerjaya anda dan sebaginya.

Tanggungjawab-tanggungjawab ini membuatkan anda keletihan dan tidak sempat untuk memikirkan tentang hubungan intim yang mampu memberikan kepuasan 100% kepada isteri. Jika anda sudah mula terfikir akan perkara ini, ini bermakna anda amat prihatin dengan isteri anda. Tahniah diucapkan!

Sebenarnya anda mampu memuaskan isteri dengan pelbagai cara. Bukan sahaja anda memuaskannya di bilik tidur sahaja, malah anda boleh memuaskannya dengan cara merangsang seluruh deria syahwatnya seperti deria penglihatan, deria bau, deria pendengaran dan juga deria sentuhan. Selain itu jangan abaikan tentang perasaannya kerana isteri anda juga sama seperti anda.

Persoalannya bagaimana? Dapatkan ebook:



Rahsia Menambat Nafsu Isteri - Ebook terbaik buat para suami yang ingin memuaskan isteri dengan cara yang sensasi


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines