Jumaat, 10 Januari 2014

LawakJenaka.com

LawakJenaka.com


Kopek besar!

Posted: 09 Jan 2014 03:21 PM PST

Pada suatu hari, Farah berjalan-jalan di tepi pantai. Tiba2 Farah terjatuh dan teteknya disengat ketam, dan menyebabkan teteknya membesar tahap 14. Farah pulang kerumahnya sambil mengusung teteknya dengan menangis. Semasa bejalan pulang ke rumah, tetek Farah telah disengat tebuan, +10x kali lebih besar. Teteknya yang semakin membesar itu membuatnya tidak dapat bangun dan Farah tidur disitu.

Keesokkannya, Farah terkejut kerana teteknya semakin mengecil. Dia gembira dan pulang ke KL. Sekali lagi, sebelum msuk dalam bas, teteknya dikepik pintu bas itu, membesar kopek itu sehingga ramai bangla mendekati Farah yang tengah hot itu. Bangla itu pun meramas2 teteknya sehingga kempis. Bangla tersebut hilang nafsunya terhadap Farah. Farah menangis kerana teteknya tidak menarik bangla untuk 69 dengannya.

Ketika di KL, Ali tersepak batu dan batu tersebut terkena tetek Farah. Kesian kerana teteknya semakin besar, tapi yang bestnye, ada tiang, lalu Farah membuat poledance. Ramai bangla dan nigga memberi duit bertaburan seperti pelacur. Setelah 3 jam berlalu, teteknya mengempis dan ramai yang lari.

Dengan terdesaknya, Farah pergi ke hospital untuk membesarkan teteknya. 2minit kemudian, teteknya membesar 100x ganda dan ditempatkan di Rumah KebajikanPelacuran. Disitulah lelaki ramai berkumpul termasuk suami orang untuk meramasnya ...

Perogol Ayam

Posted: 09 Jan 2014 02:48 PM PST

Suatu  hari, Ali berjalan-jalan dan ternampak seekor ayam lalu merogolnya. Thats all, thanks for reading... :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines