Jumaat, 17 Mei 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Anak Ayu Raudhah dan Anzalna

Posted: 16 May 2013 10:40 PM PDT


Baru-baru ni kelihatan Ayu Raudhah membawa jalan-jalan anak sulungnya, Muhammad Aisy Qaiser buat pertama kali. Tip top berjumpa dengan pelakon, Anzalna, apalagi, bergambar lah bersama.  Wajah Ayu Raudhah dan Anzalna, serius hampir serupa. Tapi mana cantik dan manis, yang itu korang pilih lah sendiri. Hehe.


Lagi Gambar Kekasih Tiz Zaqyah

Posted: 16 May 2013 10:00 PM PDT

Pelakon Tiz Zaqyah memang pelakon yang cantik manis, kadang kala menjadi pertanyaan samaada dia masih lagi mempunyai saingan dalam dunia industri lakonan dengan ramai selebriti baru menjadi saingan. Namun itu tidak menjadi persoalan besar, apabila kita diketahui yang dia sudah berpunya kekasih hati baru ketika ini.

Gambar Tiz dengan jejaka itu dimuatnaik oleh Tiz sendiri di dalam laman sosial Instagramnya. Dimana memetik portal Murai, Tiz berasa dirinya selesa setelah memberitahu satu dunia mengenai siapa buahatinya sekarang.
"Apa yang boleh saya katakan di sini, saya lebih tenang bila berterus-terang. Tidak seperti hubungan saya sebelum ini. Asalkan saya tidak campurkan hal kerja dengan peribadi, sudah...

"Saya telah mengenalinya lebih 11 tahun iaitu sejak kami sama-sama bersekolah menengah. Tetapi sejak awal tahun ini hubungan kami mula rapat dan saya sama sekali tidak malu memperkenalkannya baik di Instagram mahupun Twitter milik saya.

"Sebelum ini saya bimbang untuk berterus-terang kerana tidak mahu dihakimi oleh masyarakat. Tapi, sampai bila saya mahu berasa takut? Jadi, sekarang ini saya memilih untuk bersikap jujur. Bagi saya, mereka yang mengikuti saya di laman sosial sudahsaya anggap seperti kawan," -Tiz


Gambar Anak Perempuan Rosyam Noor Yang Sudah Berkahwin

Posted: 16 May 2013 09:37 PM PDT




Mungkin sekarang Rosyam Noor sudah bergelar mertua kepada suami anak sulungnya, Arniesha Azureen, 24. Arniesha Azureen dan suaminya sudah bertunang pada bulan Oktober 2012 yang lalu. Beberapa keping gambar diambil ketika anak sulung perempuan Rosyam menunju jalan membina masjid beberapa hari yang lalu. Wah memang cocok dan sepadan juga dengan suaminya, hensem. Semoga berbahagia. -gambar Ryaniez Moments Photography















Shila Amzah Nasihatkan Afiq Muiz

Posted: 16 May 2013 08:00 PM PDT

Isu Afiq Muiz dengan ibu kandungnya telah medapat perhatian dari artis senior, Shila Amzah. Shila Amzah ada mengomen atau menasihati Afiq melalui laman sosialnya. Dan ini adalah pendekatan pertama Shila sebagai seorang selebriti yang sama-sama menasihati kawan sejawatnya itu. Apa-apa pun terima nasihat dan pandangan orang lain, kita mampu mengubahnya. Hehe.


Gambar Ryan Sky, Anak Ning Baizura

Posted: 16 May 2013 06:03 PM PDT

Akhirnya Ning Baizura dan suaminya Omar Shariff Christopher telah mempamerkan anak sulung mereka, Ryan Sky Dalton setelah berbulan-bulan 'disembunyikan' mereka berdua daripada pandangan umum. Ning dan Omar telah membuat sidang media semalam di Neo Tamarind. Usia Ryan kini adalah 3 bulan yakni lahir pada 31 Januari 2013 yang lalu. Comel! anak kacukan la katakan. ikut papa nya.. hehe.. -Gambar Murai dan GUA







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines