Isnin, 27 Mei 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Terkini Putera Rayfal

Posted: 26 May 2013 10:41 PM PDT

Ni la gambar terbaru anak kepada Fasha Sandha yang dimuatnaik oleh Fasha ke dalam laman sosial Instagram miliknya. Putera Rayfal juga dibawa bersama ke saloon milik Fasha. Memang comel lah anak Fasha ni. Nak gambar lagi, boleh ke Instagram Fasha






Zahid AF Kahwin Pada 7 Jun Ini

Posted: 26 May 2013 10:00 PM PDT

Dalam tidak disedari dah semakin hampir deejay Era FM, Zahid AF dengan tunangnya, Sarah Julifa Yusof yakni pada 7 Jun di Teluk Intan, Perak dan 15 Jun untuk majlis resepsi. Perkenalan melalui laman Twitter selama setahun itu telah membuatkan Zahid mahu menikahi gadis berkenaan tanpa mahu bercinta/couple berpanjangan.
"Saya seorang yang ringkas dan tidak terlalu memandang serius pada sesetengah perkara dan kehadiran Sarah telah banyak mengubah diri saya supaya lebih berdisiplin terutama dalam soal masa dan pengurusan wang,"

"Bercinta terlalu lama dan tidak mempunyai arah tujuan pun susah juga jadi lebih baik kahwin apabila telah berjumpa dengan pasangan yang sesuai.

"Kami sepejabat (ASTRO) namun tidak pernah bertemu sebelum ini tetapi inilah yang dinamakan jodoh,"

"Seperti mana orang lain, saya juga mengharapkan perkahwinan ini akan berkekalan sehingga akhir hayat dan dikurniakan dengan cahaya mata sebagai penyeri rumah tangga kami nanti," -Zahid. mStar

Kyla Fairy, Rohana Jalil Bercuti

Posted: 26 May 2013 09:00 PM PDT

Pelakon Kyla Fairy yang masih berumur 21 tahun dan emaknya, penyanyi Rohana Jalil telah pergi ke negara Eropah untuk bercuti. Keriangan dua beranak terkenal ini juga bersama-sama ahli keluarga mereka diabadikan di dalam laman Instagram. Jom lihat, siapa tahu dimana mereka bercuti ini..





Gambar Cucu Allahyarmah Datuk Sosilawati

Posted: 26 May 2013 08:00 PM PDT


Setelah melangsungkan dengan suami pilihan hati, Khamarul Azlan pada November 2011 yang lalu, kini anak kepada penguasaha kosmetik terkenal, Allahyarmah Datuk Sosilawati, Erni Dekritawati Yuliana telah pun memiliki seorang zuriat. Tanpa kita disedari mungkin usia anak sulungnya itu belum lagi cukup setahun.



Gambar Ustaz Azhar Idrus Kahwin Lagi

Posted: 26 May 2013 11:16 PM PDT

Wah tak disangka, penceramah terkenal, Ustaz Azhar Idrus (UAI) kini dah beristeri 3. Yang terbaharu UAI telah selamat diijab kabulkan dengan isterinya yang ke-3. Majlis pernikahan itu berlangsung di Hulu Klang, Gombak.

Pada majlis pernikahan tersebut UAI Azhar berbaju kelabu dan berkopiah dan turut ditemani isteri pertama dan kedua beliau, Rogayah Sulong, 42, dan Wan Halimatun Nisa Wan Mohd Nor, 26. Dengar kata nama isteri ke-3 UAI adalah Izyan berumur 27 tahun berasal dari Johor. Kuikui
Tahniah. -gambar HarianIslam








LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines