Khamis, 23 Mei 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Syura Bertudung Terkini

Posted: 22 May 2013 10:50 PM PDT

Semakin ayu nampaknya penyanyi Syura apabila mengenakan tudung setelah beberapa tahun yang lalu. Kini kehidupan Syura bersama-sama keluarganya semakin bahagia. Tak usah banyak berleter. Siapa yang setia dengan lagu Syura, pastinya korang merindui kelibatnya.



Leuniey isteri Apek Kini Belajar Pakai Tudung

Posted: 22 May 2013 10:00 PM PDT


Wah dengar khabar isteri kepada penjaga gol bola sepak, Khairul Fahmi Che Mat atau Apek yang bernama Leuniey sudah mula memakai tudung atau dalam proses memakai tudung pada dirinya. Alhamdulillah. Gambar dia memakai tudung itu dimuatnaik dari laman sosial Instagram miliknya dengan dilihatkan bersama Apek dengan memberi isyarat 'terbaik'. :)



Gambar Erra Fazira Bertudung Terkini

Posted: 22 May 2013 09:00 PM PDT

Cantik sungguh melihat Erra Fazira bertudung. Bahkan bila dia bertudung pastinya ramai yang teruja dan memberikan respon yang positif untuk menginginkan yang Erra akan kekal bertudung. Namun itu semua adalah perlu menjadi satu doa agar Erra bertudung kelak.

Erra ditemui ketika majlis pelancaran Butik Desa Murni Batik di Seksyen 7, Shah Alam baru-baru ini dengan memakai busana dan tudung butik berkenaan. -gambar GUA


Gambar Terbaru Zul, Gayatri - Sudah Jumpa Keluarga

Posted: 22 May 2013 08:00 PM PDT

Tak perlu cerita mengenai hubungan cinta diantara Zul Arifin dengan Gayatri Su-Lin Pillai. Semua sudah mengetahui mereka sedang hangat bercinta memandangkan usia menjadi buta apabila cinta bertemu. Tip top usia percintaan mereka kini dah cecah setahun. Boleh tahan juga lamanya.

Difahamkan lagi memetik portal Kosmo semalam, kedua-dua pihak sudah berjumpa keluarga masing-masing dan ini menunjukkan mereka berdua serius dalam menjalinkan hubungan, namun tidak menolak jika disatukan bersama sebagai suami isteri tetapi hanya kini menunggu ibu Gayatri Su-Lin Pillai yang kini dirawat di hospital sembuh dengan segera bagi memberi penghormatan melihat anaknya disatukan di depan mata.

Afiq Muiz Lebih Rela Mati Jika..

Posted: 22 May 2013 06:22 PM PDT


Tak berkesudahan nampaknya cerita Afiq Muiz dan ibu kandungnya. Terbaru Afiq dikatakan rela mati dari hidup disumpah ibu kandung sendiri memetik apa yang disampaikan melalui laman sosial Twitternya. Ayatnya memang cukup berani, bahkan ianya bakal mengundang pelbagai reaksi orang ramai. Korang nilai kan la sendiri.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines