Selasa, 14 Mei 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Aliah Lee Terkini

Posted: 13 May 2013 10:40 PM PDT


Aliah Lee kini sudah selesa dengan kehidupannya barunya. Jauh daripada kontroversi dan juga media. Kini kehidupannya dengan Mohammad Zekri berusia 3 tahun rumahtangganya. Wah, semoga berbahagialah hendaknya, dan semoga cepat hamil/mengandung.



Video 'Lucah', Sakinah Mohon Maaf

Posted: 13 May 2013 10:00 PM PDT

Video yang dikatakan agak lucah itu menimbulkan pertanyaan orang ramai terhadap pemuat naik video berkenaan, Sharifah Sakinah yang dibantu oleh rakanya, Anzalna Nasir dilaman sosial KEEK dan kemudiannya ke Facebook dan Youtube oleh beberapa orang lain.

Akibatnya Sakinah menerimah cemuhan, walaupun dia akur sudah meminta maaf dan menyifatkannya sebagai gurauan. Dan ini kata Sakinah memetik portal Utusan semalam.
"Saya rasa mungkin sebelum ini tidak ada artis yang berani berbuat begitu, sebenarnya mereka salah faham. Ianya sekadar gurauan.

"Ketika saya merakamkan video berkenaan, Anzalna turut berada bersama saya. Kalau diikutkan memang saya berperwatakan gila-gila, mungkin ramai yang tidak kenal saya sehingga melabelkan saya sebegitu," kata

Siti Sarah Bakal Melahirkan Anak ke-2 Esok

Posted: 13 May 2013 09:00 PM PDT


Gambar ini menunjukkan Siti Sarah yang sarat hamil/mengandung anak ke-2 dia dengan Shuib Sepah. Dan difahamkan akan dijadualkan melahrikan anak ke-2 nya itu pada 15 Mei atau esok. Siti Sarah yang ditemui di PWTC mengakui yang kini dia sedang bergiat berjalan-jalan daripada duduk rumah, kerana mahu proses kelahirannya nanti berjalan dengan lancar.

gambar http://www.murai.com.my

Gambar Fasha Mandikan Rayfal

Posted: 13 May 2013 08:02 PM PDT

Anak lelaki Fasha Sandha semakin hari semakin sihat nampaknya. Terbaru gambar yang dimuatnaik dalam laman instagram, menunjukkan Putera Rayfal dimandikan oleh Fasha. Auch, sungguh menyentuh hati, apabila melihat Fasha memandikan Putera Rayfal.



Afiq Muiz Anak Derhaka! -Ibu

Posted: 13 May 2013 07:35 PM PDT

Ahad lalu, 12 Mei adalah hari ibu, tapi kita dikejutkan dengan satu berita sedih dari seorang ibu kepada seorang pelakon, Afiq Muiz. Hasliza Mohd yang mengaku sebagai ibu kandung Afiq, mengakui yang Afiq yang sudah bergelar pelakon berjaya adalah seorang anak derhaka.
"Dia sudah berubah... seperti anak derhaka,"

"Afiq sudah berubah. Dia sudah lupa bagaimana saya menjual burger untuk membantu dia berjaya dalam dunia seni.

"Ke hulu ke hilir saya bawa dia untuk di angkat menjadi artis berjaya dengan wang menjual burger. Hari ini apabila dia sudah berjaya, dia telah lupa semua itu,"
Afiq juga sudah tidak lagi tinggal bersama ibunya tetapi memilih untuk hidup berdikari bersama rakan-rakannya yang lain.

Hasliza berkata, Afiq yang sebelum ini seorang anak yang baik dan mendengar kata telah berubah menjadi panas baran dan bersikap kurang ajar serta hilang perasaan sayang kepada adik-adiknya.
"Saya tidak tahu adakah tindakan membuat kenyataan ini kepada media akan memulihkan kami sekeluarga atau menjauhkan lagi hubungan saya dan Afiq.

"Tetapi rasanya inilah saja cara untuk dia (Afiq) membuka mata dan hati bahawa apa yang dilakukannya sekarang adalah salah.

"Dia telah menderhaka terhadap ibunya dan bersikap baran terhadap adik-adiknya sedangkan sebelum ini Afiq cukup penyayang orangnya.

"Tetapi sejak dia mempunyai kekasih kelakuannya tidak lagi seperti dulu," katanya. baca lagi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines