Rabu, 22 Mei 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Keluarga Nana Taib, Sein Ruffedge

Posted: 21 May 2013 10:40 PM PDT


Bebarapa hari yang lalu pasangan suami isteri Nana Taib dan juga suaminya, Sein Ruffedge yang dahulunya sudah bercerai dan kini bersatu semula (rujuk) telah membuat satu majlis harijadi untuk anak sulung perempuan mereka, suasana memang agak meriah. Wah baguslah lihat sahaja gambar dibawah mereka memang cukup bahagia. -Gambar Instagram Nana Taib








Gambar Lana Nordin, Maya Karin

Posted: 21 May 2013 10:00 PM PDT


Dikatakan gambar dibawah adalah gambar terkini Lana Nordin dengan Maya Karin di sebuah majlis yang tidak diketahui dimana dan apakah majlis itu, namun melihatkannya seperti majlis harijadi sebab nampak belon. Hehe. bukan belon yang tu, belon kat majlis tu la. Yang berbaju merah tu untung juga, siap peluk Lana dengan Maya lagi. Adeh.





Fizo Omar Akui Sudah Putus Cinta

Posted: 21 May 2013 09:08 PM PDT

Alahai Fizo Omar kini dah putus cinta dengan kekasihnya yang heboh satu masa dahulu sebagai orang yang cantik. Nama bekas kekasihnya itu Haas Jaafar, dan berita Fizo bercinta dengan wanita ini pada bulan Februari yang lalu.

Namun dikhabarkan melalui portal GUA semalam, Fizo mengakui dia sudah putus cinta sejak dua bulan yang lalu. Tak pe, orang kacak, mesti ramai lagi wanita yang menantikan kehadiran mu. Hehe
Ya, benar saya sudah putus cinta. Kami sudah putus sejak dua bulan lepas dan hanya sempat bercinta selama dua bulan sahaja,"

"Saya bukan tak mahu bercerita apatah lagi merahsiakan perkara ini tapi sekarang saya sibuk dengan penggambaran filem dan banyak perkara lagi. Mungkin ada pihak yang akan mengata kononnya dulu bukan main saya nak menjaja kisah cinta tapi bila putus cinta nak berahsia. Namun saya ingin tegaskan di sini, dari awal lagi saya memang tak berani nak komen lebih-lebih mengenai hubungan ini, sebab masih terlalu awal.

"Ikutkan hati, saya memang tak mahu menjaja kisah cinta sebab saya tahu, kenal setahun pun belum tentu kekal. Saya juga tak nak bercerita sebab hubungan ini tak kukuh lagi dan takut tak kekal. Namun sebab dah terkantoi dengan wartawan, jadi saya kena juga bercerita supaya bila orang jumpa saya di mana-mana, mereka tahu itu kekasih saya. Apapun, nak buat macam mana, dah tak ada jodoh antara kami."



Gambar Zizan Berjambang Lebat

Posted: 21 May 2013 08:00 PM PDT


Wah serius la nampak Zizan Razak kini semakin kacak dan kelihatan nampak matang. Berjambang dan berkumis mengalahkan sarjan misai. Mungkin lupa nak cukur la tu, sibuk kot. Zizan ditemui ketika menjadi duta produk makanan ringan Mamee bersama Datuk Chef Ismail beberapa hari yang lalu. -gambar mStar.



Ibu Afiq Kurang Siuman - Eina Azman

Posted: 21 May 2013 06:27 PM PDT

Eina Azman merupakan pelakon dan juga orang yang terdekat dengan pelakon Afiq Muiz mengenai kisah mereka berdua dengan ibu Afiq sebelum ini. Afiq pada mulanya dicop oleh ibunya sebagai anak derhaka manakala Eina pula punca kenapa Afiq berubah.

Namun Eina yang membuat penegasan disini, telah pun menyaman ibu Afiq, Hasliza Mohamad atas dakwaan yang dianggap oleh Eina sebagai satu fitnah terhadap dirinya. Eina yang memberikan tempoh 7 hari itu kepada ibu Afiq menjadi kegagalan, apabila ibu Afiq enggan membuat sebarang permohonan maaf berkenaan malah mahu mencabar.

Tak sudah-sudah kesudahan cerita ini, eloklah mereka buat perhitungan di mahkamah. Kita lihat siapa yang menang dan kalah. Namun tak bermaksud yang menang itu berada di pihak yang benar, besalah mahkamah dunia kan. Hehe.

Ini komen Eina memetik portal SinarHarian semalam:
"Afiq OK saja. Afiq pun ada cakap dengan Eina, Eina perlu pertahankan hak Eina sebab dia (ibu Afiq) sudah memalukan Eina tanpa bukti yang kukuh.

"Eina tak tahu nak cakap. Kalau Eina cakap, nanti orang kata Eina kurang ajar pula. tapi Eina rasa, mak Afiq kurang siuman kot. Orang dah bagi notis tujuh hari pun, dia masih tidak takut...sedangkan dia tak ada bukti. Dia masih nak lawan,

"Tapi tak apa, kita teruskan (saman). Kita tengoklah nanti siapa, menang siapa kalah. Mak dia memang tak ada bukti. Apa yang dia cakap adalah fitnah,

"Boleh tanya dengan Afiq, sepanjang masalah ini, siapa yang ada dengan dia? Mak dia ke keluarga dia ke atau Eina dan keluarga Eina?

"Memang Eina tak ada masalah dengan Afiq. Sehinggalah mak dia mencetuskan kontroversi murahan seperti ini. Pada Eina, ini adalah kontroversi murahan yang meminta simpati," katanya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines