Jumaat, 31 Mei 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Aida, Saiful Nizam Pergi Umrah

Posted: 30 May 2013 10:38 PM PDT


Baru-baru ni Aida yang juga finalis Gadis Melayu yang juga isteri kepada penyampai berita TV3, Saiful Nizam serta anaknya pergi menunaikan ibadah umrah. Mereka sekeluarga buat pertama kalinya pergi menunaikan umrah setelah mendirikan rumahtangga hampir 3 tahun iaitu pada bulan Julai 2010.






Fizo Omar Marah Afiq Muiz, Mahu Tegur!

Posted: 30 May 2013 09:19 PM PDT


Semalam, Fizo Omar melahirkan rasa terkilan dan menegur sikap pendatang baru Afiq Muiz dengan ibunya kerana krisis keluarga yang melanda mereka.

Fizo berpendapat, walaupun seteruk mana seseorang ibu itu, seseorang anak itu wajib memohon maaf terhadap kesilapan melukai hati ibu masing-masing.

"Saya kurang senang dengan sikap Afiq. Adakah ibunya berkelakuan buruk dan terlalu jahat? Jika ya sekalipun, dia tidak boleh menghina wanita yang melahirkan dan membesarkannya sebegitu rupa.

"Jujurnya, andai kata saya dapat bersemuka dengan dia (Afiq), saya akan menegur sikapnya itu. Saya benar-benar marah dan kecewa dengan sikapnya itu,

"Kalau nak diikutkan, Afiq masih belum berjaya sepenuhnya tetapi nama dia sedang meningkat naik. Dengan keadaan dia tidak meminta maaf kepada ibu, saya percaya hatinya susah untuk menjadi tenang," jelas Fizo. -mStar

Gambar Lisa Surihani Untuk Peragakan Baju Jovian

Posted: 30 May 2013 08:16 PM PDT

Baru-baru ini Lisa Surihani dijemput untuk menghadiri satu sidang media dengan diberikan kepercayaan untuk memperagakan lebih 20 baju fesyen terbaharu yang direka oleh pereka fesyen terkenal, Jovian Mandagie untuk menghasilkan koleksi 'Lisa Surihani for Jovian' khas bersempena hari Raya Aidilfitri 2013 nanti. Lisa kelihatan agak cantik dan anggun dengan fesyen yang dianggap serba mewah itu. -Instagram Lisa Surihani








Raja Azmi Ditampar, Disamun lalu Terjatuh...

Posted: 30 May 2013 06:28 PM PDT

Raja Azmi Raja Sulaiman yang kini berusia 54 tahun yang juga seorang pengarah filem terkenal diberitakan yang dia disamun oleh 2 orang lelaki yang menunggang motosikal berhampiran Hotel Istana di Jalan Nagasari pada lusa yang lalu. Hari malang itu berlaku pada pukul 12.30 tengah malam, Selasa ketika Raja Azmi sedang berjalan seorang diri menuju ke arah keretanya yang diletakkan di luar bangunan hotel berkenaan.
"Pada jarak 20 meter dari kereta tiba-tiba muncul sebuah motosikal yang dinaiki dua lelaki menghampiri saya.

"Salah seorang suspek kemudian menolak saya menyebabkan saya terjatuh ke dinding di kaki lima hotel dengan beg tangan di bahu kiri manakala tangan kanan memegang telefon pintar Samsung Galaxy II," katanya.
Tambah Raja Azmi yang turut ditampar sebelum disamun, Sebelum kejadian, dia baru pulang daripada menghadiri satu majlis kahwin yang diadakan di hotel tersebut. Kemudian, suspek yang memakai topi keledar kemudian cuba menarik beg tangannya namun dia meronta-ronta sambil menjerit meminta tolong bagi menarik perhatian orang ramai yang berada di kawasan berhampiran. -Kosmo!

jenama hp pon nak bagitahu details tu.~ hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines