Jumaat, 24 Mei 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Tahniah! Hattan Nikahi Semula Bekas Isteri Pertama

Posted: 23 May 2013 10:48 PM PDT

Dikhabarkan komposer, Datuk Hattan memetik daripada Kosmo! semalam yang dia tidak pernah serik untuk menikah lagi, dan kini Hattan dalam perancangan nak bernikah semula dengan bekas isteri pertamanya, Arianie Abidin.

Dulu mereka bernikah pada tahun 1996 dan bercerai pada tahun 2005. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang anak lelaki bernama Adam Eiman yang kini berusia 15 tahun.
Saya rancang ingin menikahi dia (Arianie) pada 15 Ramadan ini. Tetapi saya ada juga terfikir untuk melangsungkan perkahwinan pada hari jadi anak kami, Adam, iaitu 21 Ogos.

Saya lebih suka kami berkahwin pada 15 Ramadan sebab mahu menyambut Hari Raya Aidilfitri bersama. Lagipun lebih elok jika kami berkahwin pada bulan Ramadan.

Majlis sederhana sahaja. Tiada hantaran pun. Tetapi mungkin ada majlis makan-makan.

Saya tidak jumpa wanita lain yang boleh dijadikan isteri. Kami juga sudah serasi bersama. Seluruh keluarga saya juga tidak mahu orang lain selain dia (Arianie).

Kami mahu lupakan perkara silam dan buka lembaran baharu untuk hidup bersama.

Zed Zaidi Nasihatkan Afiq Muiz

Posted: 23 May 2013 10:34 PM PDT


Ha ni komen orang kuat di kalangan seniman dan selebriti tanahair, presiden Seniman, Zed Zaidi yang memetik SinarHarian semalam tampil memberikan nasihat khas percuma kepada Afiq Muiz berkaitan isu keluarga yang dialaminya.
"Afiq kena sedar, biarpun ini melibatkan hal keluarga, sebenarnya secara tidak langsung ia melibatkan imej artis juga.

"Cukup-cukuplah aibkan keluarga, buka pekung keluarga kerana keluarga ini sebenarnya adalah maruah kita.

"Seburuk-buruk mana pun ibu kita, kita perlu pertahankan dia dan Afiq sebagai seorang anak sebenarnya patut berjumpa ibunya ketika pertama kali artikel mengenai dirinya dikeluarkan.

"Bukannya membuat sidang media dan 'menyerang' ibunya semula. Satu saja pesan saya, wanita yang bergelar ibu, hanya ada satu, tiada galang ganti. Tetapi perempuan, ramai di luar sana, hilang satu, pasti ada gantinya," -Zed Zaidi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines