Khamis, 16 Mei 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Memey, Norman dan Anaknya

Posted: 15 May 2013 10:59 PM PDT

Wah dah semakin besar anak Memey Suhaiza dan Norman Hakim. Comel pon jangan cakap la, terasa mahu cubit sahaja pipinya. Memey juga dah bertudung, baguslah.. semoga menjadi keluarga yang sakinah.




Video Bobo KIsah Hati, 2 Hari, 100,000 Lihat!

Posted: 15 May 2013 10:00 PM PDT

Siapa tidak kenal Bobo, orang yang terkenal dengan gerakan maut bentuk badannya untuk sebuah lagu terutama lagu Sayang yang popular beberapa bulan yang lalu. Kini sudah rezeki, dia diambil untuk menjadi artis di bawah naugan MIG. Dalam pada yang sama juga telah mempunyai akaun Youtube nya untuk peminat-peminat.

Video 'Bobo Cover Song Kisah Hati' yang dimuatnaik pada 13 Mei itu telah ditonton sebanyak 100,000 lebih namun sepertinya ramai yang 'unlike' video berkenaan. Yang tu tak pasti, cuba korang nilai sendiri ok.

Gambar Anak Terkini Nabila Huda

Posted: 15 May 2013 09:00 PM PDT

Anak Nabila Huda kini dah besar memanjang. Tapi dalam usianya sebegitu, kasih sayang ayah juga diperlukan, mungkin Kiesha juga selalu dilihat ayahnya namun tidaklah dimuatnaik gambarnya oleh Nabila, sebab mereka kan dah bercerai, mestilah nak muatnaik di akaun masing-masing. Apa-apa pun semoga Kiesha sihat dan diharap dapat papa baru pada masa akan datang. Hehe.




Gambar Dayang Nurfaizah Terkini

Posted: 15 May 2013 08:00 PM PDT

Khabarnya ini adalah imej terbaru Dayang Nurfaizah. Rambutnya kini dah panjang ikal mayang, memang kelihatan cantik dan manis berbanding dahulu. Dan kini Dayang juga dan Anuar Zain telah bersama-sama untuk membuat satu album gandingan dengan dimasukkan 14 lagu solo dan berduet untuk album Anuar Zain. Dan dengar cerita, Anuar didesak untuk melamar/meminang Dayang. Namun kedua-duanya menafikan dalam situasi bercinta ketika ini.







Video Live Luahan Afiq Muiz

Posted: 15 May 2013 06:20 PM PDT

Selamat Hari Guru. Mungkin ada juga cikgu yang sedang membaca post ni. Hehe. Rasanya tiada kaitan pon dengan Hari Guru, saje nak wish. Ni ha sedutan isu panas Afiq Muiz yang dikatakan oleh ibunya, anak derhaka, dan Afiq Muiz telah membuat sidang media. Yang ni live, bukan gambar.. -ehsan Murai



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines