Ahad, 29 September 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

Majikan pengawal keselamatan akan tetap saman Siti Aisya

Posted: 28 Sep 2013 04:11 AM PDT

Pengurus Cawangan Valiant Force Sdn Bhd berkata dia akan meneruskan proses saman terhadap Siti Aisya, isteri kepada pemain bola sepak Kebangsaan, Mat Yo. Menurutnya, tindakan itu adalah pendirian s di mana Siti Aisya telah mengugut untuk memanjangkan isu itu di mahkamah.

Sebagai Pengurus Cawangan, dia bertanggungjawab melakukan apa sahaja untuk mempertahankan dan melindungi hak pekerjanya. Nampaknya isteri Mat Yo sudah terlambat untuk meminta maaf semalam kerana proses saman telah pun berjalan.

Original article: Majikan pengawal keselamatan akan tetap saman Siti Aisya

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

Isteri Mat Yo mohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia

Posted: 28 Sep 2013 12:48 AM PDT

matyoisteri

Isteri kepada pemain bola sepak kebangsaan, Mat Yo iaitu Siti Aisya Adam telah memohon maaf berkenaan insiden yang berlaku awal bulan September lalu.

Video mengenai cacian kepada Pengawal Keselamatan oleh Siti Aisya yang menjadi viral beberapa hari lepas telah menimbulkan rasa kurang selesa oleh rakyat Malaysia. Namun demikian, Siti Aisya melalui kenyataannya dengan rasa rendah diri memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia atas tindakannya itu.

Dipetik kata-kata Siti Aisya lagi, dia percaya, kebenaran kes ini akan terbongkar dan mohon kepada orang orang tidak menghukumnya tanpa mengetahui apa yang berlaku.

Maka selepas ini diharap pengujung dan pembaca dapat memaafkannya dan berhenti menghukum wanita tersebut.

Original article: Isteri Mat Yo mohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines