Jumaat, 13 Disember 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

Ayu Raudhah mengandung anak kedua (4 Gambar)

Posted: 12 Dec 2013 04:30 PM PST

Media Hiburan melaporkan bahawa Ayu Raudhah kini telah mengandung anak kedua. Berita gembira itu di kongsi ketika wartawan media menemubual Ayu dan mengaku dia kini sedang hamil 4 bulan di Majlis Perkahwinan akaknya, Rozita Che Wan dan Zain Saidin semalam.

Original article: Ayu Raudhah mengandung anak kedua (4 Gambar)

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

Super Epik: Prank “Dont Drink & Drive” untuk kawan pemabuk

Posted: 12 Dec 2013 05:38 AM PST

prankmabuk

Bagaimana nak kasi pengajaran buat kawan pemabuk yang memandu ketika mabuk (bagi bukan Islam). Prank 10 tahun koma siap sertakan prank Hillary Clinton merupakan presiden US tahun itu, dan Justin Bieber ialah seorang gay yang kini tinggal bersama pasangannya Dale Earnhardt Jr sangat epik!

Original article: Super Epik: Prank “Dont Drink & Drive” untuk kawan pemabuk

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

Johan As’ari terlibat kemalangan (2 Gambar)

Posted: 12 Dec 2013 05:06 AM PST

Nasib Johan As’ari bagai jatuh ditimpa tangga. Cerita mengenai perkenalan singkatnya dengan Lana Nordin masih belum habis dicemuh, dua hari lepas dia terlibat dengan kemalangan pula. Menerusi akaun Insta, dia memuat naik gambar keretanya yang remuk akibat kemalangan tersebut. Kemalangan tersebut berlaku ketika dia dalam perjalanan ke lokasi penggambaran, Alhamdulillah dia tidak mengalami kecederaan. Menurut Johan, kejadian tersebut bukan akibat kecuaian tetapi percaya setiap yang berlaku pasti ada hikmah. Now.. now.. Jangan ada pula yang berkata padan muka kepadanya.

Original article: Johan As’ari terlibat kemalangan (2 Gambar)

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

Majlis Pernikahan Rozita Che Wan & Zain Saidin (17 Gambar)

Posted: 11 Dec 2013 07:42 PM PST

Zain Saidin telah sah menjadi suami kepada Rozita Che Wan dengan sekali lafaz di Gazebo Setia City Convention Centre, jam 9 malam tadi. Rozita diwalikan oleh adiknya, iaitu Roshidi Che Wan.

Pihak pengantin perempuan menerima wang hantaran berbentuk cek bernilai RM23,200 serta mas kahwin sebanyak RM9,300 selain daripada telekung, sejadah, set minyak wangi, beg tangan, sepersalinan kain, kasut, sirih junjung, telefon bimbit dan cincin.
Manakala pihak lelaki pula menerima sebanyak sembilan peti hantaran berupa baju Melayu, kemeja-T, kasut, beg dan tali pinggang, sirih junjung, set minyak wangi, gelang tangan dan jam serta cincin.

Original article: Majlis Pernikahan Rozita Che Wan & Zain Saidin (17 Gambar)

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines