Selasa, 3 Disember 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

Yana Samsudin di #FanRun2013, Dataran Putrajaya (5 Gambar)

Posted: 02 Dec 2013 04:30 PM PST

Pada 1 Disember 2013, telah berlangsungnya Team Malaysia Fan Run 2013 di Dataran Putrajaya. Yana Samsudin merupakan antara artis yang hadir memeriah larian tersebut. Cer tengok gambor tu, cam comel jew acam antek jew. Gambar penuh selepas ini.

Original article: Yana Samsudin di #FanRun2013, Dataran Putrajaya (5 Gambar)

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

Shila Amzah tidak frust dengan keputusan Johan As’ari

Posted: 02 Dec 2013 08:12 AM PST

Ye kami masih bercerita mengenai cinta tiga segi Shila Amzah – Johan As’ari – Lana Nordin (— ye ke tiga segi?). Baru-baru ini Shila telah memuat naik status bergambar yang menggambarkan keadaannya sekarang. Status tersebut berbunyi “Lebih berhati-hati melangkah… dan terjatuh dua kali… takkan nak jatuh buat kali yg ketiga… :)

Status tersebut telah mendapat banyak reaksi daripada peminat. Rata-rata peminat menyokong dan meminta Shila supaya bersabar dan tidak terlalu memikirkan perkara tersebut.

Menariknya jawapan Shila berbunyi, “Ish2.. tak frust pun.. cuma mengingatkan diri dan semua sayang.. tak salahkan berkongsi? :)

Original article: Shila Amzah tidak frust dengan keputusan Johan As’ari

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

Betty Banafe selamat melahirkan anak pertama (3 Gambar)

Posted: 01 Dec 2013 11:54 PM PST

Tahniah buat pasangan, Betty Banafe dan suami, Bruce Dargus di atas kelahiran anak pertama mereka. Bayi perempuan ini telah selamat dilahirkan pada 1 Disember 2013. Kami masih belum mendapat info mengenai nama anak perempuan pertama Betty Banafe ini.  Berita penuh selepas ini.

Original article: Betty Banafe selamat melahirkan anak pertama (3 Gambar)

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

Salima AF berkahwin dengan Ustaz Abd Kadir (11 Gambar)

Posted: 01 Dec 2013 11:41 PM PST

Tahniah buat Salima AF setelah sah menjadi isteri kepada pendakwah terkenal, Ustaz Abd Kadir Syed Hussin Aljoofre. Difahamkan, Salima merupakan isteri kedua buat ustaz yang sudah mempunyai 3 cahaya mata bersama isteri pertamanya. Gambar penuh selepas ini.

Original article: Salima AF berkahwin dengan Ustaz Abd Kadir (11 Gambar)

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

Pikat Johan As’ari guna ilmu hitam, Lana Nordin menafikan

Posted: 01 Dec 2013 08:57 PM PST

Selepas mengemparkan dunia hiburan dengan kisah percintaan singkat mereka, timbul pula tidak restu oleh ibu Johan, dan yang terbaru Lana Nordin dituduh memikat Johan As’ari menggunakan ilmu hitam.

Lana meluahkan rasa sedihnya apabila dituduh menggunakan ilmu hitam bagi memikat Johan As’ari dalam tempoh tiga hari. Dia yang terkejut dengan tuduhan itu menafikan bahawa dirinya bukan seorang pengamal ilmu hitam malah menyifatkan lamaran Johan sebagai jodoh.

Disebelah pihak Johan pula, dia yakin Lana merupakan jodohnya apabila doa dijodohkan seorang isteri ketika mengerjakan umrah April lalu hampir termakbul. Dia yakin perubahan Lana ke arah seorang Islam yang baik pasti akan membuatkan ibunya menerima bakal isternya itu. Fuh macam drama la der.

Original article: Pikat Johan As’ari guna ilmu hitam, Lana Nordin menafikan

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines