Selasa, 26 November 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

Super Laju: Audi R8 berlumba dengan superbike

Posted: 25 Nov 2013 04:30 PM PST

Audi R8 yang berkelajuan 600HP berlumba dengan dua superbike (Kawasaki Ninja ZX10R dan Suzuki GSXR1000). Video penuh selepas ini.

Original article: Super Laju: Audi R8 berlumba dengan superbike

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

Super Sadis: Keadaan yang memeranjatkan di Sungai Ganges (20 Gambar)

Posted: 25 Nov 2013 03:30 PM PST

Sungai Ganges merupakan sungai yang diangkat sebagai sungai paling suci oleh penganut Hindu di India. Ribuan manusia membanjiri tempat ini untuk mandi kerana ia boleh menyucikan dosa. Setiap hari juga, ratusan mayat di bakar dan debu ditabur di sungai ini. Namun ini menimbulkan masalah bagi mereka yang miskin kerana bayaran diperlukan untuk mayat dibakar.

Jadi, warga miskin ini tidak membakar namun hanya membuang mayat-mayat ini ke dalam sungai itu. Mandi di tempat ada mayat yang dah busuk? Err.. No thanks.Gambar penuh selepas ini.

Original article: Super Sadis: Keadaan yang memeranjatkan di Sungai Ganges (20 Gambar)

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

Sharnaaz Ahmad mahu bersara dunia lakonan

Posted: 24 Nov 2013 11:17 PM PST

sharn

Pelakon drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta, Shanaaz Ahmad mengeluarkan kenyataan bahawa dia akan bersara dari dunia lakonan dan drama tersebut adalah lakonan terakhirnya. Sharnaaz membuat keputusan kerana tidak mahu lukai hati keluarganya kerana terlalu banyak gosip, kontroversi dan fitnah yang melanda dirinya. Antara kenyataannya dipetik

Saya bukan kecewa, tetapi dengan apa yang berlaku, satu persatu gosip dan kontroversi melanda diri, saya fikir biarlah saya berundur diri. Saya tidak mahu mengguris hati dan perasaan sesiapa lagi. Paling penting, saya tidak terus melukakan hati ibu bapa dan adik beradik, mereka adalah insan yang sentiasa berada di belakang saya ketika susah dan senang.

Saya akan menyambung semula kerja di bidang hartanah atau industri minyak dan gas yang pernah dilakukan. Saya lakukan ini demi keluarga saya. Hati ibu bapa dan keluarga saya sudah kerap kali terguris dengan cerita yang bukan-bukan, saya tidak mahu terus melukakan hati mereka. Cukuplah…

Saya tidak berdendam dengan sesiapa. Saya tidak pernah membenci mereka, buatlah apa sahaja, terserah! Saya terima dengan hati terbuka. Mungkin pengunduran saya membuatkan mereka lebih senang hati. Saya keluar industri hiburan dengan hati yang rela. Asalkan saya melihat satu wajah gebira. Mungkin setakat ini saja perjuangan saya dalam dunia seni. Allah SWT Maha Kuasa.

Original article: Sharnaaz Ahmad mahu bersara dunia lakonan

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines