Jumaat, 23 Ogos 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

AC Mizal dan keluarga bercuti di Gold Coast, Australia (13 Gambar)

Posted: 22 Aug 2013 05:30 PM PDT

Melalui Instagram miliknya AC, beberapa keping gambar percutian di Gold Coast, Australia telah di muat naik. AC Mizal telah bercuti ke sana bersama keluarga termasuk ibunya. Gambar penuh selepas ini.

Sumber dipetik: Gosip Tempatan

Original article: AC Mizal dan keluarga bercuti di Gold Coast, Australia (13 Gambar)

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

isteri Ustaz Don kini mengandung

Posted: 21 Aug 2013 09:01 PM PDT

ustaz-don-husna2

Ucapan tahniah buat penyampai program TV terkenal, Ustaz Don Daniyal kerana bakal bergelar ayah tidak lama lagi. Isteri Ustaz Don kini hamil namun beliau enggan mendedahkan usia kandungan anak sulungnya setelah mendirikan rumahtangga sejak 23 Ogos tahun lalu.

"Kini saya sedang menanti kelahiran anak sulung, pada saya sepanjang pengalaman perubahan kehidupan ini, rupa-rupanya menjadi ketua keluarga adalah susah. Bukan senang kerana itu di sini saya ingin melahirkan perasaan kagum kepada semua ayah-ayah di luar sana yang berjaya membentuk keluarga mereka.

"Saya sendiri rasa takut sama ada saya boleh atau tidak mendidik anak saya sama seperti ayah saya mendidik saya sehingga menjadi begini. Apapun, seikhlas hati saya ingin mengucapkan terima kasih

kepada bapa-bapa yang mendidik anak mereka cintakan Rasul dan Allah SWT," -Ustaz Don

Original article: isteri Ustaz Don kini mengandung

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

Super Kemalangan: Bas jatuh gaung di Genting Highland (14 Gambar)

Posted: 21 Aug 2013 08:14 PM PDT

Nahas bas di Genting Highland meragut nyawa sekurang-kurangnya 37 penumpang setakat ini selepas bas terjunam ke dalam gaung petang petang sewaktu menuruni bukit.

Gambar penuh selepas ini.

Original article: Super Kemalangan: Bas jatuh gaung di Genting Highland (14 Gambar)

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines