Khamis, 1 Ogos 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Lana Nordin Sesi Photoshoot Bharian

Posted: 31 Jul 2013 11:15 PM PDT

Cantik melihat Lana Nordin berpakaian Raya awal ni untuk sesi photoshoot untuk Berita Harian mungkin untuk edisi Minggu nanti.

Turut bersama Lana photoshoot adalah Zarina An Julie dan juga rakan baik Lana, Maria Farida yang cantik tu~
Baca lagi »

Gambar Faezah Elai Bertudung

Posted: 31 Jul 2013 10:14 PM PDT

Faezah Elai dah bertudung? belum lagi, dia bertudung untuk babak untuk telemovie Sesuci Kasih Ummi je. Tudungnya itu disponser oleh Fareeda.

Nampak Sweet dan anggun melihat Faezah Elai ni gambar yang dimuatnaiknya sendiri ke dalam laman sosial Instagram miliknya (faezahelai).

Gambar dibawah lagi tu gambar dari Kosmo!, Faezah dan suaminya serta anaknya, Dealova Heyrinna yang kini nak masuk 6 bulan.
Baca lagi »

Komen Negatif buat Fida Bersemangat Masuk AF

Posted: 31 Jul 2013 09:05 PM PDT

Bila Fida Ibrahim layak ke Akademi Fantasia musim terbaharu, ramai peminat hiburan tempatan yang sepertinya tidak bersetuju dan kurang senang duduk melihat seorang selebriti boleh layak ke pertandingan seperti itu.

Keadaan itu sebenarnya didorong sebab populariti selebriti bakal menenggelamkan bakat-bakat pelajar yang ada kerana persaingan untuk itu sepertinya luas dan tinggi untuk Fida. Namun tidak tahulah kalau persembahan Fida nanti boleh memukau penonton/juri atau sebaliknya.
Baca lagi »

Shila Amzah Hiasi Majalah Remaja Ogos

Posted: 31 Jul 2013 07:50 PM PDT

Kalau tidak silap Shila Amzah akan beraya Aidilfitri di Beijing, mungkin kerana masih ada kerja yang belum disiapkan dari syarikat penerbitannya disana.

Tidak dipastikan Raya ke berapa dia ke sana. Mungkin selepas Raya pertama atau kedua. Namun jangan risau, anda boleh follow Shila di laman sosialnya.
Baca lagi »

Gambar Nora Danish dengan Nadem

Posted: 31 Jul 2013 06:26 PM PDT

Kisah Nora Danish mengenali anak pak Menteri, Nadem yang kini disahkan oleh Nora sendiri selama 7 tahun baru-baru ini mendapat liputan yang luas.

Bahkan ramai juga sebilangan peminat Nora yang mengomen baik dengan mengatakan mereka pasangan cocok, ideal dan muka sama tapi ada juga yang tidak bersependapat sebaliknya. Tapi tidak tahu kesahihan yang mereka berdua ini bercinta buat masa ini, Nora juga menafikan yang mereka berdua bercinta.
Baca lagi »

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines