Isnin, 18 Februari 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Nasha Aziz di Tahun Baru Cina

Posted: 17 Feb 2013 10:03 PM PST

Nasha Aziz buat masa ni dalam perancangan dalam mendirikan rumahtangga dengan kekasihnya, Nur Iman Tang. Tapi tak tahu bila dan terus menjadi tanda tanya memandangkan usia Nasha juga tahun ini adalah 42 tahun.

Usia dah semakin meningkat, namun penampilan Nasha juga tidak banyak berubah, masih lagi cantik dan manis sama seperti usianya 30-an yang lalu. Gambar terbaru bersempena Tahun Baru Cina yang lalu, mungkin merayakan sekali kot dengan bekas agama kekasihnya itu.

Gambar Syed Aiman dan Linda Rafah

Posted: 17 Feb 2013 09:11 PM PST

Dah lama tak melihat pasangan suami isteri diantara Syed Aiman dengan Linda Rafah, tip sekarang anak pon dah semakin membesar, dan rumahtangga mereka juga semakin bahagia hendaknya.

Dah jarang mereka keluar di kaca tv untuk slot drama atau filem, mungkin dah ada kerja persendirian kot.

Gambar Anak Eizlan Yusof

Posted: 17 Feb 2013 08:20 PM PST

Usia Vie Zaara anak kepada Eizlan Yusof dan Vie Shanty kini sudah berusia 5 tahun. Dan kelihatan akan bersekolah tidak lama lagi.

Tidak ketinggalan adalah seorang lagi anak lelaki  Eizlan dan Shanty, namanya Zareef Yusof yang kini berusia 3 tahun. Memang bahagia sangat melihat gelagart ayah dan ibu kepada Vie Zaara dan Zareef ni.

Farah Asyikin Nikah 16 Februari

Posted: 17 Feb 2013 06:45 PM PST

Rupa-rupanya berita perkahwinan Farah Asyikin yang disiarkan minggu yang lalu adalah salah satu salah faham yang telah terjadi mengenai informasi bahawa Farah sudah bernikah dengan seorang lelaki dari Afrika Selatan bernama Zahier Stanley.

Baru-baru ini Farah sendiri mengakui melalui laman sosialnya yang dirinya sudah bernikah dengan suaminya itu beberapa hari yang lalu, kalau tidak silap, hari Sabtu yang lalu. Namun Farah tidak menyalahkan mana-mana pemberi informasi ketidaktepatan tarikh dia bernikah selain berterima kasih kerana saling memberitahu perkara yang baik. :)

Siti Nurhaliza Bertudung Bukan Kerana Politik

Posted: 17 Feb 2013 05:26 PM PST

Datuk Siti Nurhaliza menafikan dia bertudung adalah untuk bergiat aktif dalam arena politik untuk menafikan ramai selebriti yang menutup aurat kerana dek terjun ke arena berkenaan.

Siti mengakui niatnya ikhlas bertudung dan ianya sudah menjadi tuntutan Islam dan perintah Allah dalam menutup aurat.
"Saya tidak pernah terfikir untuk bertudung kerana politik tetapi berniat untuk menutup aurat telah lama dibuat dan Alhamdulillah pada ulang tahun ke-34 Januari lalu hati saya telah dibuka Allah untuk berbuat demikian,"  -Ujar Siti Nurhaliza. -sumber mStar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines