Jumaat, 15 Februari 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

Kebenaran percintaan itu dalam komik Zen Pencils

Posted: 14 Feb 2013 06:30 PM PST

cintazenpencils1

Mungkin sesetengah orang perjalanan cintanya seperti ini, bukan? Gambar penuh selepas ini.

cintazenpencils2

Sumber dipetik: Zen Pencils

Isu buka tudung ketika majlis kahwin, Siti Fazurina perjelas kenapa

Posted: 14 Feb 2013 05:30 PM PST

fazurina

Sembilan bulan lepas, Siti Fazurina pernah menyatakan dia enggan membuka tudungnya jika menerima tawaran berlakon tanpa tudung, Itu dulu. Ketika majlis perkahwinannya baru-baru ini, Fazurina dilihat membuka tudungnya untuk berada di atas pelamin. Penampilannya tidak bertudung dikecam hebat oleh banyak pihak terutama peminatnya. Namun begitu, Fazurina mempunyai penjelasannya sendiri. Menurutnya

Kalau boleh saya tak nak isu ini diperbesarkan. Memang saya pakai turban ketika itu dan saya dah rancang nak pakai turban dari awal lagi untuk majlis resepsi.

Cuma di saat-saat akhir saya mengambil keputusan untuk menampakkan sebahagian 'fringe' saya. Mengenai baju pula, saya memang nak pakai baju itu dan kalau diikutkan, dari jauh baju itu memang tak nampak jarang.

Saya agak rimas bila isu ini diperbesarkan. Jika ada pihak yang nak mencari kesalahan saya, saya tak kisah kerana bagi saya, kesilapan saya, Allah yang nilai, bukannya manusia. Jika saya nak seksi, itu hak saya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines