Selasa, 26 Februari 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Nurul Syuhada Bertudung

Posted: 25 Feb 2013 09:08 PM PST

Cantik sungguh melihat personaliti, Nurul Syuhada Nurul Ain ni bertudung, sejuk hati dan tenang mata melihat. Perubahan yang menampilkan dirinya kini sudah bertudung mula terlihat sejak bulan Ogos 2012 yang lalu.

Namun sayangnya, tidak lagi bersama Majalah Tiga dan menjadi pengacara sambila di MHI (Malaysia Hari ini). Apa-apa pun kita layan dulu gambar Nurul ini. -gambar Instagram Nurul Syuhada

Ammar, Puteri Sarah Sah Berpisah 3 Bulan Yang Lalu

Posted: 25 Feb 2013 08:01 PM PST

Pasangan kekasih selebriti, Ammar Alfian dan Puteri Sarah dikhabarkan semalam melalui portal mStar yang mereka berdua telah berpisah setelah menyulam hubungan cinta selama 5 tahun.

Sebab berlakunya perpisahan ini kira-kira bulan November 2012 yang lalu kerana sifar Ammar sendiri yang langsung tidak menghargai Puteri.

Dan terkini Ammar merasa menyesal kerana berpisah dengan Puteri diatas keputusannya untuk berpisah dahulu.
"Sebenarnya setiap hari timbul rasa kesal dengan perpisahan kami tetapi hendak buat macam mana sebab kami sudah tidak serasi lagi. Perpisahan itu berpunca daripada kesilapan saya yang tidak pandai menghargai hatinya ketika bersama dulu,

"Sepanjang lima tahun hubungan kami, memang ramai yang dengki dengan memburuk-burukkan nama saya kepada Sarah. Apabila terlalu banyak fitnah kononnya saya curang disampaikan kepada Sarah, lama-kelamaan dia menjadi tawar hati.

"Walaupun saya sudah berusaha untuk meyakinkannya bahawa itu hanya fitnah tetapi ia sukar untuk memulihkan persepsinya kepada saya,

"Biarlah saya fokus pada kerja dan mengembalikan kepercayaan industri dan media menerusi kerja saya," kata Amar

Gambar Setahun Usia Anak Harith

Posted: 25 Feb 2013 06:46 PM PST

Zander Xayne anak kepada pelawak, Harith Iskander dan Dr. Jezamine kini dah hampir nak setahun usianya apabila Mac menjelang.

Wah memang semakin Zander membesar, semakin dapat kita melihat iras wajahnya yang sama seperti ayahnya, Harith. Comel dan sihat anak mereka ni.

Aidl Tidak Sayang Rita, Rita Sayang Aidil

Posted: 25 Feb 2013 05:08 PM PST

Mohd Aidil Zafuan yang juga suami kepada Rita Rudaini membuat permohonan cerai dengan menyatakan yang dia sudah tidak sayangkan Rita Rudaini lagi mengikut portal GUA bagi menjawab soalan Hakim Syarie samaada Aidil masih menyayangi Rita atau sebaliknya yang berlangsung menyelesaikan kes penceraian mereka berdua di Mahkamah Syariah Seremban.

Kes ini terpaksa sekali lagi ditunda kepada 8 Mac kerana Rita tidak bersependapat dengan Aidil, dengan menyatakan..

"Selagi dia masih suami saya, saya tetap sayangkan dia. Saya hanya mahu tahu apa kesalahan saya sehingga dia mahu menceraikan saya," ujar Rita. 
Namun melihat Aidil sepertinya sudah malas dan enggan meneruskan perbincangan kes rumahtangga dengan Rita memandangkan dah banyak kali turun naik mahkamah dengan tiada jalan penyelesaian dapat dibuat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines