Rabu, 20 Februari 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Ziela Jalil dan Anak-anak

Posted: 19 Feb 2013 09:30 PM PST

Dah makin besar memanjang anak Ziela Jalil terutama anak kandungnya, Puteri Julia Nabilah, 21 tahun dan Megat Jufri Nasrullah, 19 tahun dan anak angkat Ziela, Ibrahim Junid setahun lebih.

Lihat lah bentuk badan Megat Jufri, bukan main tuff lagi seperti usia 30 lebih, Julia pula dah kini bertudung, baguslah kalau semuanya seperti itu, semoga bahagia tanpa ada seorang suami mahupun ayah di sisi.

Lana Nordin Tayang Boyfriend!

Posted: 19 Feb 2013 08:15 PM PST

Wah pelakon yang bergelar Pamela Anderson Malaysia, Lana Nordin  baru-baru ini memberikan kejutan kepada media yang hadir dengan menayangkan kekasih atua buah hati cinta terbaharunya ketika dia dijemput untuk menghadiri sidang media Festival Filem Malaysia ke-25

Mat Salleh juga pilihanatau taste Lana Nordin ni ek.

Gambar Anak dan Isteri Falzey

Posted: 19 Feb 2013 07:00 PM PST

Gambar dibawah adalah  gambar anak-anak  Fazley dan Azrene Soraya. Dan ketiga-tiga anak Fazley semuanya lelaki. Dan masih lagi belum bersekolah.

Nama anak Fazley memang unik yang pertama, Ahmad Fariedz (Payish), 4 tahun, Ahmad Fieradz (Piyash) 3 tahun dan seorang lagi nama anak timangan mereka adalah, Piyush yang berusia setahun.

Sharnaaz Bengang Dengan Media

Posted: 19 Feb 2013 05:10 PM PST

Tidak tahu apa hakikat sebenar pelakon, Sharnaaz Ahmad membidas sebuah agensi media yang dimaksudkannya kerana mengubah ayat yang dikeluarkan oleh mulutnya sendiri.

Kalau nak diikutkan memang ayat yang dikeluarkan di laman sosialnya menunjukkan kemarahan yang tak terkata sehinggakan mahu mengheret ke muka pengadilan atau mahkamah.

Media atau suratkhabar mana yang dimaksudkan itu tidak dinyatakan oleh Sharnaaz namun itulah yang terjadi kepada Sharnaaz, dah putus cinta ada lagi satu masalah yang datang, sudah jatuh di timpa tangga.

Sabar je la Sharnaaz oi..


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines