Khamis, 21 Februari 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Anak Sulung Siti Shahrizah

Posted: 20 Feb 2013 11:14 PM PST

Anak Siti Shahrizah atau Eja ini sudah berusia nak masuk 4 tahun. Hasil perkahwinan 10 tahun dengan Mohd Silahuddin maka mereka dikurniakan seorang cahaya mata puteri, Nur Eisha.

Sekarang dah besar memanjang dah. Comel pon ada, ikut mak gitu.

Scha al Yahya Buka Cawangan Baharu

Posted: 20 Feb 2013 09:05 PM PST

Wah tahniah lah kepada pelakon, Scha al Yahya kerana telah membuka perniagaannya sendiri dengan membuka kedai. Nama kedai diberikan sempena namanya sendiri, 'Schapoholic' yang bakal di buka di Wangsa Walk Mall dan sekaligus untuk cawangan kedua.

Cawangan pertamanya adalah di The Curve Shopping Centre Mutiara Damansara, Kedai ini difahamkan menjual pelbagai aksesori wanita dari jenis pakaian hinggalah barang perhiasan lainnya.

Walaupun nampak mini kedai Scha ini, namun sambutannya amat mengalakkan, fan page Facebook kedai ini sahaja dah mencecah 60,000!


Ini kedai yang pertama.. 

Kes Perceraian Jeslina Hashim

Posted: 20 Feb 2013 08:18 PM PST

Siapa tak kenal dengan penyanyi yang mendendangkan lagu bertajuk 'Ku Intai CInta Dalam Rahsia', Jeslina Hashim. Difahamkan semalam melihat portal Murai, dia dengan suaminya, Dion Andrew Vercoe yang berasal dari New Zealand itu kini dalam prosiding mahkamah syariah Kuala Lumpur untuk kes penceraian mereka.

Difahamkan mereka tidak sebumbung dah sejak beberapa bulan yang lalu. Rumahtangga mereka hanya bertahan 8 tahun yakni berkahwin pada 21 April 2005 dan mempunyai 2 orang anak berusia 3 dan 6 tahun.

Namun bila ditanya media ketika penagguhan kes penceraian itu, jawapan Jeslina adalah kerana masalah pribadi.
"Punca kami mahu berpisah adalah disebabkan masalah peribadi. Apapun, saya berpuas hati dengan keputusan mahkamah hari ini," -Jeslina.

Natasha, Irma Hasmie Hiasi Majalah Lisa

Posted: 20 Feb 2013 06:34 PM PST

Majalah Lisa keluaran terbaru menampilkan dua selebriti bertudung iaitu Natasha Hudson dan Irma Hasmie sebagai penghias majalah hadapan mereka.

Kombinasi dua selebriti ini menampilkan kelainan daripada edisi Majalah Lisa yang sebelumnya, yakni imej bertudung pada muka hadapan majalah berkenaan.

Dan kedua-dua selebriti ini juga sedang sarat hamil/mengandung dan menunggu beberapa minggu untuk bersalin. -gambar facebook.com/LisaMalaysia

Fizz Fairuz Putus Tunang! Kena Tipu!

Posted: 20 Feb 2013 04:32 PM PST

Aduhai sudah jatuh ditimpa tangga pula. Inilah yang terjadi kepada pelakon Fizz Fairuz yang dikhabarkan bertunang pada dua minggu yang lalu, kini sudah putus tunang.

Difahamkan bekas tunangnya itu adalah isteri ke-2 kepada seorang ahli perniagaan dimana mereka bernikah di Thailand tidak lama dahulu.

Dengar-dengar Fizz terkena buatan orang dan sebelum itu Almy juga telah menasihati Fizz supaya pergi berubat, namun nasi belum lagi menjadi bubur. Jadi sudah masa tibanya kembali kepada Almy Nadia lah pas ni. Yeah3.

"Saya benar benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang,

"Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku & kehidupan saya seolah olah 'diatur' oleh dia (bekas tunangnya) sejak kami berkenalan setahun yang lalu,

"Khamis lalu, saya menerima mesej dari kawan kepada adik wanita tersebut dan menjelaskan status sebenar. Malah saya juga sudah berjumpa dengan suami wanita itu pada Sabtu yang lalu"

"Kepada semua, saya mohon maaf terutamanya Almy Nadia. Saya tertipu dan sakit sekarang. Ini ujian terbesar sepanjang bergelar anak seni — kepada media kerana tidak menjawab panggilan kerana fikiran berserabut" -Fizz, HarianMetro.
Dan ini kata Almy Nadia yang dipetik di portal mStar semalam.
"Pengajaran yang boleh saya simpulkan di sini, ianya adalah hukum karma iaitu seserang itu akan mendapat balasan terhadap apa yang telah dilakukannya. Nasihat saya, hargailah orang yang kita sayang dan janganlah sesekali mengabaikannya.

"Jangan nanti apabila kita memerlukan orang itu, maka dah terlambat. Selebihnya saya tidak boleh komen dan enggan masuk campur,

"Saya hanya menerima takdir dengan reda," -Almy Nadi, mStar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines