Sabtu, 23 Februari 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Maya Karin, Remy Ishak ke Sabah

Posted: 22 Feb 2013 06:30 PM PST

Tidak mahu disalah ertikan, maka kita harus berfikiran positif ok. Maya Karin dan Remy Ishak baru-baru ini dikhabarkan terbang ke Negeri di Bawah Bayu, Sabah.

Tidak tahu apa tujuan mereka, difahamkan mereka pergi ke satu destinasi pendalaman, hutan simpan Imbak Canyon. Dan disitu mereka ada makan malam, cuma dua keping gambar yang dimuatnaik ke dalam laman sosial Maya Karin.

Bercinta ke dorang ni rasanya?

Pengakuan Suami Azlyn, Fizz Tidak Bersalah!

Posted: 22 Feb 2013 04:22 PM PST

Isu putus tunang Fizz Fairuz lagi, sudah kita dengan luahan Fizz, Almy, Azlyn Masiela dan terbaru Memetik portal adalah orang yang mengakui suami kepada Azlyn.

Nama Ramli (bukan nama sebenar) mengakui dan menyarankan agar peminat selebriti tidak salahkan Fizz Fairuz. Dan berasa malu dengan tindakan isteri ke-2nya bertunang secara diam pada 10 Februari yang lalu.

Mereka berkahwin di Thailand beberapa tahun yang lalu, malah tambahan lagi mereka tidak mendaftarkan perkahwinan mereka di mana-mana pejabat agama di Malaysia.

Dan sebab ini lah Azlyn mengatakan yang perkahwinan mereka tidak sah. Namun tiada lafaz cerai dibuat oleh Ramli sehingga ke hari ini dan sekaligus membuatkan mereka masih lagi suami isteri yang sah.

Mengenai keluarga Azlyn pula, mereka tidak tahu atau tidak dikhabarkan mengenai pernikahan di Thailand ini oleh Azlyn mengikut tuturcara Ramli bercakap.

Jadi dah ada empat-empat pengakuan, boleh lah sudah kita menilai mana satu yang benar dan tipo. Hehe. Yang benar, Allah sahaja yang tahu.
 "Saya cukup mengenali wanita itu kerana dia isteri yang 'sakit' selepas lapan bulan hilang ingatan," 

"Wanita itu isteri kedua dan diakui ia kesilapan saya bernikah dengannya tanpa memaklumkan kepada isteri pertama serta keluarganya (keluarga isteri kedua).

"Namun tidak disangka, perkahwinan di Thailand memberi kesan negatif kepada Fizz, sekali gus memburukkan namanya,

"Biarpun sibuk, saya tetap membayar nafkah, menyediakan pakaian, tempat tinggal serta kenderaan.

"Saya tidak meletakkan kesalahan itu ke atas Fizz kerana sepanjang perkenalan mereka, dia ditipu kononnya isteri saya belum berkahwin sehinggalah majlis pertunangan diatur,"  -Ramli

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines