Isnin, 4 Februari 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

Aqasha Rosli pun nak tayang pusat (1 Gambar)

Posted: 03 Feb 2013 06:30 PM PST

akasyapusat

Trend artis yang rajin pergi gym. Apabila badan sudah ada bentuk, mari tayang di Instagram masing-masing. Tapi gambar tayang pusat ni macam ada kena-mengena dengan Remy Ishak la kan. Ye la, dua-dua ada kaitan dengan nama artis perempuan yang sama. LOL!

Sekitar Majlis Perkahwinan Liyana Jasmay & Fathuddin Mazlan (25 Gambar)

Posted: 03 Feb 2013 05:30 PM PST

Liyana Jasmay & Fathuddin Mazlan telah selamat bergelar suami isteri selepas dinikahi oleh bapa Liyana sendiri, Datuk Jasmay Md Shah kira-kira 10.30 pagi tadi di Pacific Ballroom, Seri Pacific Hotel.

Majlis pernikahan ini dihadiri 250 orang. Liyana telah menerima seutas gelang emas bernilai RM5500 sebagai mas kahwin manakal wang hantaran sebanyak RM28,388. Selain daripada itu, turut disertai 5 dulang hantaran yang terdiri daripada sirih junjung dan bunga rampai, tas tangan dan set barangan kemas.

Pihak lelaki menerima 7 dulang hantaran terdiri kasut Prada, dompet, jam tangan Tag Heuer, manisan, tepak sirih dan cincin. Tahniah kami ucapkan kepada kedua-dua pasangan ini semoga perkahwinan mereka bahagia hingga ke hujung hayat. Gambar penuh selepas ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines