Khamis, 21 Februari 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

Super Indah: Jambatan Tingkap Kaca (6 Gambar)

Posted: 20 Feb 2013 05:30 PM PST

Subhanallah cantik betul tempat ini. Kami pun tak pasti kenapa ia dipanggil “Glass Window Bridge”. Yang kami tahu, jambatan ini menghubungkan dua lautan penting iaitu Lautan Atlantik dan Lautan Carribean. Jambatan ini terletak di Bahamas. Gambar penuh selepas ini.

Datuk Hattan rujuk bekas isteri pertama, Arianie

Posted: 20 Feb 2013 04:30 PM PST

hattankahwinbaruyaw

Mula-mula kami dengar berita Datuk Hattan rujuk bekas isteri, kami agak terperanjat beruk jugak-lah. Mane taknye, bekas isteri keduanya yang pernah dikahwini telah dicerai dua bulan selepas berkahwin kerana atas sebab-sebab tak dapat dielakkan. Takkan kena buatan orang macam Fizz Fairuz pulak, heh.

Rupanye Datuk Hattan menyunting bekas isteri pertamanya, Arianie. Dia bakal merujuk dan berkahwin semula dengan bekas isteri pertamanya serentak dengan perkahwinan adik lelakinya, Achem.

Sebagai nota, Hattan dan Arianie pernah berkahwin pada 17 Disember 1996 sebelum bercerai talak satu secara rasmi pada 10 Mac 2005 di Mahkamah Rendah Syariah Petaling Jaya. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang anak lelaki Adam Eiman yang sekarang berusia 14 tahun.

Sumber dipetik: mStar Online

Fizz Fairuz putus tunang, bakal isteri itu isteri kedua orang

Posted: 19 Feb 2013 09:55 PM PST

fizzfairuztunang1

Pada minggu yang lepas, kita dikejutkan dengan majlis pertunangan Fizz Fairuz dengan pasangannya, Azlyn Massiela. Kemudian, Fizz Fairuz di dapati hilang sementara selepas Almy Nadia ditemuramah oleh media.

Berita terbaru hari ini, Fizz Fairuz telah membuat press conference bahawa dia dan tunang-nye sudah putus. Antara penyebab putusnya hubungan itu, pelakon tersebut sebenarnya telah bertunang dengan isteri orang.

Azlyn Massiela dikatakan berstatuskan isteri kedua selepas pasangannya itu berkahwin di Thailand. Fizz berkata dia seolah-olah kehidupannya diatur dan menyifatkan berkemungkinan dia terkena buatan orang.

Himpunan Gambar Menarik #52 (24 gambar)

Posted: 19 Feb 2013 07:30 PM PST

Mak oiiihh tingginye! Gayaaaat maaaak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines