Rabu, 17 Julai 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Radhi, Ayu Akan Kahwin Tahun 2014

Posted: 16 Jul 2013 10:04 PM PDT

Akhirnya pasangan kekasih diantara penyanyi Radhi OAG dan kekasihnya, Nur Shahira Ayu dikhabarkan memetik portal mStar semalam yang mereka akan merancang untuk menamatkan zaman bujang mereka pada tahun hadapan.

Baguslah kalau seperti itu, mana tidaknya, sudah masanya percintaan yang di bina selama 4 tahun itu akan berakhir dengan tali pernikahan yang sah.

Tambahan lagi Ayu kini sudah berubah imej kepada bertudung bermula Disember tahun lalu, dan itu adalah langkah pertamanya sebelum bergelar isteri kepada Radhi.
"Insya-Allah, saya dan Radhi sudah merancang untuk berkahwin pada tahun hadapan. Doa-doakanlah agar hajat kami yang baik ini menjadi kenyataan,

"Banyak pengorbanan saya berikan semasa berkawan dengan Radhi dan Alhamdulillah, berkat semangat yang saya berikan termasuklah dorongan daripada keluarga, dia boleh meninggalkan tabiat buruknya. Malah dia juga tidak lagi merokok," -Ayu.

Gambar Terkini Tini 3R Mengandung 7 Bulan

Posted: 16 Jul 2013 09:08 PM PDT

Kartini Kamalul Ariffin atau lebih dikenali sebagai Tini 3R yang juga merupakan seorang deejay kini dikhabarkan telah hamil juga. Tahniah la kalau seperti itu. Difahamkan usia kandungannya kini sudah masuk 7 bulan dan yang bakal menimang anak ke-2.

Namun masih juga aktif untuk beberapa bahagian penting pengacaraan. Sebagai info, Tini berkahwin dengan suaminya, Nur Sulhi Jasmin pada Februari 2009 yang lalu dan dikurniakan seorang anak perempuan yang kini berusia 2 tahun lebih. -Instagram Kartini Kamalul
Baca lagi »

Tahniah! Betty Banafe Mengandung/Hamil (Gambar)

Posted: 16 Jul 2013 08:07 PM PDT

Tidak ketinggalan juga diucapkan tahniah kepada pelakon, Betty Banafe yang diberitakan sudah mengandung/hamil anak sulung berusia 4 bulan hasil perkahwinannya dengan suaminya Dargous pada bulan Disember 2012 yang lalu.

Betty dan suaminya yang dihubungi portal SinarHarian semalam turut merasa gembira dengan perkhabaran baik ini. Tapi belum mengetahui jantina kandungannya buat masa ini.
Baca lagi »

Tahniah! Gambar Anak Ke-3 Eizlan Yusof, Vie Shantie

Posted: 16 Jul 2013 06:19 PM PDT

Tahniah kepada pelakon, Dato Eizlan Yusof dan isterinya, Vie Shantie kerana selamat bersalin untuk anak ke-3 mereka pada hari Ahad, 14 Julai yang lalu.

Bayi berkenaan berjantina perempuan dan kebetulan lahir pada tarikh lahir yang sama dengan Eizlan sendiri. Namanya Vie Zaalia. Anak mereka yang lain adalah Vie Zara, 5, dan Zaaref Yusof, 3. -Instagram eizlanyusof
Baca lagi »

Gambar Wawa Zainal Bertudung Terkini

Posted: 16 Jul 2013 12:08 AM PDT

Cantik sungguh melihat Wawa Zainal bila bertudung. Tudung bukan mini tapi labuh pula tu. Wah baguslah, tapi tidak pastilah samaada kekal atau untuk drama/filem je. Hope kekal la ye.
Baca lagi »

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines