Isnin, 29 Julai 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Anak Jimmy Shanley Edisi Julai

Posted: 28 Jul 2013 10:15 PM PDT

Dah besar dah anak Jimmy Shanley ni, Zahrah Rania Shanley yang berusia dua tahun lebih. Walaupun Jimmy dan Suhaila telah berpisah selama 8 bulan, namun kasih sayang Jimmy kepada anaknya itu tidak pernah pudar bahkan semakin hari semakin sayang gitue. Tapi tidak dipastikan Zahrah kini dalam penjagaan Jimmy atau Suhaila, rasanya Suhaila. -Twiiter MrJimmyShanley
Baca lagi »

Gambar Erra Fazira Masa Kecil Dengan Engku Aleesya

Posted: 28 Jul 2013 09:04 PM PDT


Dua menjak ni bersempena ramadan, sekali mengemas kini data di laman sosial Instagram miliknya. Tidak tahu kenapa, mungkin dek kerana kesibukan atau seangkatan dengannya kot.

Sebab iya la kan, selalunya Erra kemaskini Instagram dia walau sesibuk mana juga, tapi tak tahu kenapa sudah jarang masa ini. Kali terakhir pun melihat kelibat Erra ketika majlis berbuka puasa Astro 2013 yang lalu.

Yang terakhir dia post mengenai anaknya yang comel tu, Engku Aleesya adalah perbandingan Erra ketika kecil dengan Alessya ketika ini. Gambar memang sweet sebab kedua-duanya mengenakan speak yang kelihatan hampir serupa.

errafazira# Mana tidak tumpahnya bolognese kalau bukan ke spaghetti



Nadem Datuk Seri Nazri Lelaki Idaman Ku - Nora Danish

Posted: 28 Jul 2013 08:08 PM PDT

Dalam diam pelakon janda anak satu, Nora Danish kini sedang mengenali dan berkawan rapat dengan seorang jejaka yang juga anak kepada pak Menteri iaitu Mohammad Nadem Nazri bin Dato' Seri Mohamad Nazri bin Abdul Aziz.

Bagi Nora, Nadem merupakan seorang jejaka yang telah memenuhi karekteria pasangan hidup yang sesuai buat dirinya. Namun menegaskan yang dia dan Nadem belum lagi sampai ke tahap bercinta dan menjalinkan hubungan yang lebih serius.
Baca lagi »

Kami Masih Lagi Bertunang - Elly Mazlein

Posted: 28 Jul 2013 06:35 PM PDT

Kisah hidup dan pertunangan Elly Mazlien dengan Azmi Hatta yang diikat selama 2 tahun itu masih lagi menjadi misteri. Kemungkinan besar mereka akan menamatkan zaman pertunangan itu tidak lama lagi.

Namun spikulasi mengenainya masih juga samar-samar dimana Elly masih enggan memberikan sebarang komen apa jua sekalipun. Dan sekaligus memberikan tanggapan yang mereka sudah pasti putus tunang.

Memetik lagi portal Utusan semalam, Elly tidak berani untuk memberitahu secara details mengenai situasinya ketika ini. Tidak pasti kenapa Elly bersikap seperti ini. Apa-apa pun berbahagialah dengan dirimu.
Baca lagi »

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines