Khamis, 25 Julai 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Siti Nurhaliza v6

Posted: 24 Jul 2013 11:37 PM PDT

Datuk Siti Nurhaliza diantara selebriti yang kerap dan selalu mengemaskini gambar terkininya di dalam Instagram. Kalau tidak silap, setiap hari ada je gambar baharu dia muatnaik. Tapi semua gambarnya memang cantik-cantik belaka, besalah dah bertudung kan. :) instagram ctdk
Baca lagi »

Rahsia Kecantikan, Bentuk Badan Rozita Che Wan

Posted: 24 Jul 2013 10:10 PM PDT

Kalau lihat Rozita Che Wan atau Che Ta ni memang semua orang akan terpesona mengenai kecantikan rupanya dan juga bentuk badannya slim. Biasalah selebriti, pasti ada tips dan rahsia dalam menjaga semua perkara ini untuk memastikan peminat hiburan tempatan tidak akan bosan tanpa melihat perubahan pada selebriti tu.
Baca lagi »

Gambar Terkini Haliza Misbun

Posted: 24 Jul 2013 09:00 PM PDT

Lama sudah tidak melihat pelakon Haliza Misbun kan. Dia jarang sudah berlakon atau menerbitkan filem/drama selepas filem Andart Terlampau 21 Hari Mencari Cinta. Menurut blog RotiKaya dia kini sibuk untuk menerbitkan novel hasil tulisannya sendiri. Dengar khabar lain dia juga sudah bersedia untuk membina rumahtangga dengan usianya kini mencecah 40 tahun.
Baca lagi »

Sokong Blogger Seks, Sazzy Salak Menafikan

Posted: 24 Jul 2013 08:00 PM PDT

Isu penghinaan Islam oleh blogger seks beberapa hari yang lalu, Alvin dan Vivian dengan menyebarkan foto sensitif yang mengandungi unsur makanan haram (khinzir) telah menimbulkan satu isu hangat yang diperkatakan. Khabarnya kini mereka sudah dalam proses untuk dipenjarakan, syukurlah kan.

Namun ada juga khabarnya selebriti tempatan menyokong tindakan Alvin dan Vivian ini. Ini bermula laman Facebook milik Sazzy Falak telah mengeluarkan kenyataan menyokong tindakan itu.
Baca lagi »

Tahniah! Pernikahan Hattan, Ariane (Gambar)

Posted: 24 Jul 2013 06:00 PM PDT

Komposer terkenal, Dauk Hattan semalam, 24 Julai, sudah selamat dinikahkan paa jam 6 petang dengan bekas isteri pertamanya, Ariane dengan 2 kali lafaz. Begitulah jodoh, mereka berpisah pada 2005 yang lalu setelah mendirikan rumah tangga pada 1996 dan kini sah bergelar suami isteri semula dimana ia adalah perkahwinan ketiga buat Hattan dan kali kedua dengan Arianie.
Baca lagi »

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines