Jumaat, 26 Julai 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Edisi Julai Anak Nabila Huda

Posted: 25 Jul 2013 11:04 PM PDT

Wah dah tip top usia Kiesha anak kepada Nabila Huda kini dah mencecah 3 tahun. Hidup bersama ibunya pastinya sangat memahami keadaan ibunya yang sudah lama berpisah dengan ayahnya. Semoga Ramadan ini dan Aidilfitri nanti membuatkan kebahagian untuk Kiesha yang comel ini. -Instagram Kupu_kupu
Baca lagi »

Ibur Mertua Larang Betty Banafe Berpuasa! (gambar)

Posted: 25 Jul 2013 10:00 PM PDT

Orang kalau dah berbadan dua, agak sukar untuk berpuasa apatah lagi kepentingan menjaga anak dalam kandungan. Betty Banafe yang kini hamil/mengandung berusia 4 bulan hasil perkahwinannya dengan Bruce Darghous (kacukan British/Lebanon) pada 8 Disember 2012 lalu mengakui yang dia tidak berpuasa kerana mahu menjaga kesihatan anaknya itu.
Baca lagi »

Cantik! Uqasha & Nelydia Berbaju Pengantin

Posted: 25 Jul 2013 09:00 PM PDT

Dua pelakon yang semakin dikenali ramai, Uqasha dan Nelydia Senrose kini digabungkan/digandingkan bersama untuk sebuah majalah edisi terkini bersempena ulangtahun ke-12 majalah Pengantin.
Baca lagi »

Panas! Rabecca Saman Erma Fatima.

Posted: 25 Jul 2013 08:00 PM PDT

Memetik portal Kosmo! yang pelakon, Rabecca Nur al Islam telah menyaman pengarah, Erma Fatima atas nama milik syarikatnya,  Rumah Karya Citra Sdn. Bhd. di mahkamah Kuala Lumpur baru-baru ini.

Kes saman ini adalah sebenarnya berlaku kerana dakwaan Rabecca yang syarikat Erma itu gagal membayar baki gaji 40% bagi drama Dejavu di Kinabalu.
Baca lagi »

Ashraf Muslim Buka Mulut Isu Poligami

Posted: 25 Jul 2013 06:00 PM PDT

Tak mahu ulas panjang, maka sudah ramai yang mengetahui isu Ashraf Muslim berpoligami baru-baru ini, dan ini komen dari Ashraf sendiri memetik portal Gua semalam bersempena sidang media di Medan Mara Kuala Lumpur petang semalam.
Baca lagi »

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines