Jumaat, 19 Julai 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Fouziah Gous Buat Kumis /Misai

Posted: 18 Jul 2013 11:16 PM PDT


Haha. Lucu juga melihat karenah Fouziah Gous ni apabila membuat kumis/misai dan menyamakan dengan orang yang pernah rapat denganya satu masa dahulu, Iqram Dinzly.

Gambar yang dimuatnaik ke dalam laman sosial itu, tidak dipastikan samaada untuk suka-suka atau untuk satu babak drama. La tip top sekarang Fouziah jadi tunang orang dah.


Tahniah! Akma Selamat Bersalin Anak Perempuan

Posted: 18 Jul 2013 10:02 PM PDT

Tidak ketinggalan untuk mengucapkan tahniah kepada bekas pelajar Akademi Fantasia musim ke-3, Akma yang selamat melahirkan anak sulung dengan suaminya, Farih Hamshi pada tanggal 16 Julai yang lalu kira-kira 11 malam.

Bayi yang selamat dilahirkan itu adalah berjantina perempuan. Namun namanya masih lagi belum diketahui. -Instagram Akma AF
Baca lagi »

Fida: Mamat dah Bebaik, Zalif pula Putus!

Posted: 18 Jul 2013 09:04 PM PDT

Pelik dan inilah dunianya. Fida Ibrahim yang juga pelajar Akademi Fantasia musim terbaharu dikatakan sudah berbaik semula dengan Mamat Sepah aka mantan kekasihnya dahulu.

Dan menurut portal mStar semalam, Fida menganggap Mamat hanya kawan biasa dan tidak lebih dari itu. Baguslah kalau dah saling bermaaf-maafan, tak baik simpan dendam.
Baca lagi »

Puisi/Syair dari Dayana

Posted: 18 Jul 2013 08:06 PM PDT

Betul-betul menguris hati dan perasan sbagai seorang isteri yang setia, Dayana. Bahkan soal poligami dari Ashraf Muslim tidak mendapat kebenaran awalnya dari Dayana sehinggakan akhirnya dia redo dimadukan.

Begitulah kisah seorang isteri yang taat kepada suaminya, masih lagi setia walaupun suami meneruskan niatnya menambah lagi satu isteri.

Dan dibawah ini ada puisi/syair yang dikatakan ditulis oleh Dayana sendiri..
Baca lagi »

Dayana Tertipu! Ashraf Kenal Sakinah Ketika Bertunang!

Posted: 18 Jul 2013 06:27 PM PDT

Semalam berita pendedahan Ashraf Muslim kahwin lagi dengan Wan Sakinah Ahmad di Thailand telah menjadis satu bahan berita yang mengemparkan seluruh negara.

Dan yang pasti ramai pihak tidak berpuas hati dengan sikap Ashraf itu. Keluarga dari isteri pertama, Ashraf, Dayana pastinya adalah pihak yang sangat-sangat terkejut dan terkilan.
Baca lagi »

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines