Selasa, 30 Julai 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

3 Video Terbaru anak Tomok, Arrianshah Akid

Posted: 29 Jul 2013 11:21 PM PDT

Comel dan sentiasa mendapat perhatian anak Tomok ni, Arrianshah Akid. Dan kebanyakkan Tomok kongsikan kepada peminatnya mengenai perkembangan anaknya ini melalui laman sosial KEEK.

Dan pastinya ramai peminat yang mahu melihat gelagat anaknya ini kan. Jom lihat 3 video terbaru dari Tomok mengenai anaknya ini.








Ngeri! Shukri Tertikam Tangan Sendiri

Posted: 29 Jul 2013 10:20 PM PDT

Ha jangan tengok jika rasa tak tahan tengok dara atau luka-luka. Ni dikhabarkan pelakon Shukri Yahaya yang juga pelakon untuk drama Menjinak Ombak bergandingan dengan Talha Harith dan Alex Yanz, mengalami kemalangan ketika berlakon untuk drama itu.

Paling tidak diduga Shukri tertikam tangannya sendiri dengan pisau dan mengakui ianya kesilapan dirinya. (Pelik juga, berlakon pun kena pakai pisau betul ek, pakai lah pisau palsu, dah terhantuk baru mengada-gada.Lagi pula pisau apa sampai memanjang seperti batang tu. Hehe)

Shukri akan menjalani pembedahan awal pagi tadi, dan berehat selama 3 hari di hospital Selayang. Ini komen Shukri memetik portal MediaHiburan semalam. Syukurlah tiada apa-apa yang serius terjadi. Semoga cepat sembuh. =)
"Ini bukan salah sesiapa tetapi kesilapan saya sendiri apabila pisau yang saya pegang tertikam tangan sendiri. Sepatutnya tikaman itu dibahagian tepi tetapi ia terkena di bahagian pergelangan tangan kanan saya.

"Saya sendiri terkejut kerana tidak sangka ia tersalah tikam. Mujur Abang Along (Along Kamaluddin) selaku pengarah dengan segera mengambil baju dan mengikatnya tangan saya," -Shukri

Anak Eizlan, Vie Seusia 2 minggu

Posted: 29 Jul 2013 09:12 PM PDT

Vie Shantie isteri kepada Datuk Eizlan Yusof yang melahirkan anak ke-3 mereka, Vie Zaalia pada 14 haribulan Julai yang lalu, kini dah berusia 2 minggu.

Yang menariknya pasti dengan ketibaan cahaya mata ke-3 ni, membuatkan suasana berbuka dan bersahur keluarga Eizlan pastinya menarik sekali.

Pastinya anak kecil ini akan menjadi perhatian ketika Hari Raya nanti. :) Instagram EizlanYusof, VieShantie


Ibu Mertua Perlu Jumpa Farid Kamil Lihat Cucu!

Posted: 29 Jul 2013 08:00 PM PDT

Amboi-amboi ada syarat dan kelas gitu oleh Farid Kamil kepada ibu mertuanya, Norsiah Ramli (gambar) yang juga ibu kepada Diana Danielle dengan mengatakan ada syarat jika mahu berjumpa dengan cucunya sendiri.

Hal ini disebabkan Farid merisaukan keselamatan anaknya dan juga isterinya, Diana. Ini adalah komen Farid memetik portal mStar semalam.
Baca lagi »

Ras Adiba Radzi Selamat Menjadi Isteri

Posted: 29 Jul 2013 06:29 PM PDT

Tidak ketinggalan untuk mengucapkan tahniah kepada pembaca berita NTV7, Ras Adiba Radzi yang selamat diijab kabulkan oleh suaminya, Ilias Yaakop pada hari Sabtu, 27 Julai yang lalu di Masjid Tuanku Mizan, Putrajaya selepas solat Asar mengikut sumber.
Baca lagi »

Gambar Anak Siti Sairah Edisi Julai

Posted: 29 Jul 2013 12:24 AM PDT

Ini adalah gambar terkini anak kepada penyanyi, Siti Sairah yang kedua-duanya perempuan berusia dua tahun lebih, Umai dan seorang lagi lelaki berusia setahun lebih. Siti Sairah kini juga sedang hamil anak ke-3. Jom lihat gambar perkembangan mereka yang terkini ini. -Instagram sairahtarudin
Baca lagi »

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines