Jumaat, 12 Julai 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Fiza Elite Batalkan Perkahwinan ke-2

Posted: 11 Jul 2013 11:00 PM PDT

Dengar cerita yang pelakon Fiza Elite (Siti Zaidatul Fiza) yang kini berusia 32 tahun dan juga janda anak dua ini terpaksa membatalkan pernikahan/perkahwinannya yang berlangsung pada bulan Jun 2013 lalu atas sebab pribadi.

Segala persiapan bagai dari A sehingga Z sudah dilaksanakan, namun mereka tiada jodoh akhirnya. Menurut portal Utusan semalam, Fiza redo dengan ujian yang diberikan padanya.
"Saya akui sangat kecewa kerana banyak persiapan sudah dibuat. Sepatutnya saya menjadi seorang isteri semula pada Ramadan kali ini, tetapi tidak berlaku,

"Siapa dia, tidak perlulah saya beritahu kerana perkahwinan itu tidak menjadi pun. Bila tidak jadi berkahwin, saya sudah reda.

"Sebagai insan, kita tidak tahu apa akan jadi pada masa depan. Mungkin akan datang jodoh baru, saya terima apa saja daripada Yang Maha Esa,"- Fiza
Fiza telah bercerai dengan suami pertamanya, Ahmed Farriq Zainul Abidin pada 4 November 2010 yang lalu.


Gambar Anak Ashraf Sinclair, BCL edisi Julai

Posted: 11 Jul 2013 10:00 PM PDT

Dah besar panjang anak Ahyraf Sinclair dengan Bunga Citra Lestari ni. Usianya sepertinya sudah 3 tahun. Takde apa-apa perbezaan ketara sangat, cukup bahagia gitu. Sempat ke Disney Hong Kong baru-baru ini, mungkin cuti-cuti. -Instagram AshrafSinclair
Baca lagi »

Kembar Ekin, Aien Kini Mengandung?

Posted: 11 Jul 2013 09:00 PM PDT

Sepertinya kembar Ekin, Datin Aien kini kelihatan seperti hamil/mengandung beberapa bulan. Melihat badannya yang begitu naik dan perutnya yang dah membesar memperlihatkan Datin Aien kini berbeza dengan dahulu.

Suaminya, Datuk Arif Ambrose Leonard mungkin antara individu yang gembira jika benar Aien sudah mengandung. Mereka sudah hampir 4 tahun mendirikan rumahtangga.
Baca lagi »

Adira Nak Kahwin? Gambar Calon Suami?

Posted: 11 Jul 2013 08:00 PM PDT

Wah dengar khabar Adira dah siap menempah baju dari pereka fesyen terkenal, Ezuwan Ismail dengan memuatkan gambarnya untuk diukur. Difahamkan Ezuwan Ismail adalah pereka fesyen yang kini memfokuskan baju pengantin kepada pelangganny dan difahamkan berhenti daripada menerima tempahan pakaian untuk Hari Raya.
Baca lagi »

Ramli MS Marah kat Editor Murai

Posted: 11 Jul 2013 06:06 PM PDT


Semalam ada gosip yang menyatakan yang Dato' Ramli MS sudah bernikah dengan Alyah. Namun nampaknya gosip itu sepertinya tidak benar. Dan Dato' Ramli sendiri bengang dengan cerita yang dikeluarkan oleh editor Murai itu.

Lantas, medan Twitter dijadikan untuk saling berdebat. Tapi pelik, kenapa Dato' Ramli marah sangat, kalau ia pun tak benar, bagus maafkan sahaja, kan bulan Suci ni, tak baik marah-marah. -sumber gambar Cari


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines