Jumaat, 26 Julai 2013

MummyNemo

MummyNemo


Farah Diana Dituduh Mencuri???

Posted: 26 Jul 2013 05:49 AM PDT

“ANAK saya bukan pencuri!” Itulah antara luahan yang dikeluarkan bapa kepada penyanyi dan pengacara, Farah Diana Anuar, berhubung tuduhan mencuri yang dilemparkan kepada anaknya. Kesal dengan tindakan segelintir pihak yang cuba memburukkan anak perempuannya itu, Anuar Ali berharap agar tuduhan itu segera dihentikan. “Sepanjang saya membesarkan Farah, dia bukanlah orang yang sebegitu (pencuri) kerana keperibadiannya cukup [...]

Dj Ean Dan Marissa Baru Sebulan Kahwin Dah Bercerai??

Posted: 25 Jul 2013 10:10 PM PDT

Takdea angin, takde ribut, tiba-tiba kita didatangi satu berita yang mengejutkan tentang penyampai radio Breakfast Show hitz.fm iaitu Tengku Mohd Ean Nasrun atau lebih mesra disapa sebagai Ean. Khabarnya perkahwinan yang baru saja dibina di antara Ean dengan Zehan Marissa pada pertengahan bulan lalu, sudah pun tidak mampu diselamatkan lagi. Tak pasti apakah sebab dan [...]

Luahan Hati Ashraf Muslim Dalam Sidang Media

Posted: 25 Jul 2013 09:09 PM PDT

“SAYA tahu dia (Dayana) terluka,” demikian reaksi pelakon, Ashraf Muslim ketika diminta mengulas tentang kontroversi yang melibatkan dirinya dengan isteri pertamanya, Noor Dayana Lokman. "Semoga segala penjelasan saya ini… Saya minta semua dapat membantu saya dan mungkin ada salah silap, saya minta maaf. "Saya harapkan apa yang saya beritahu ini tidak mengaibkan orang lain," ujar Ashraf [...]

Gambar Kepala Pelatih Dibaham Buaya

Posted: 25 Jul 2013 08:03 PM PDT

Seorang pelatih buaya di Bangkok nyaris maut apabila seekor buaya yang terlibat dalam satu persembahan bertindak membaham kepala pelatih tersebut sebelum menghempasnya beberapa kali ke tanah, lapor akhbar Daily Mail semalam. Insiden yang menakutkan itu berlaku apabila buaya terbabit bertindak merapatkan rahang mulutnya sebaik sahaja pelatih taman buaya berkenaan meletakkan kepalanya di dalam mulut buaya tersebut. Aksi [...]

Pasangan Diraja Namakan Anak George Alexander Louis

Posted: 25 Jul 2013 07:08 PM PDT

Pewaris takhta diraja Britain, Putera William dan isterinya, Kate Middleton menamakan bayi lelaki mereka George Alexander Louis, gabungan tiga nama tradisional diraja, kata pejabat William kelmarin. Istana Kensington dalam satu kenyataan berkata, bayi yang merupakan pewaris ketiga takhta diraja Britain itu akan digelar Prince George of Cambridge. Sejumlah penerima taruhan sebelum ini pernah menjangkakan tiga [...]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines