Isnin, 22 Julai 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Anak Nabil Terkini

Posted: 21 Jul 2013 11:28 PM PDT


Nah ini lah dia gambar anak terkini pelawak Ahmad Nabil, Naira Mikayla. Siap dikasihkan rambut grebo ala Allycats gitu. Jahat juga papa dia ni kan. Hhee.


Video Lawak Promosi Dari Zizan Razak

Posted: 21 Jul 2013 10:02 PM PDT

Zizan Razak ni memang sudah terkenal dan rezekinya melimpah ruah gitu, banyakmenerima tawaran berakon untuk filem/drama dan juga duta pelbagai produk barangan terkenal.

Terbaru dia menjadi duta rasmi untuk produk elektronik Sony Malaysia. Siap ada iklan sepanjang 3 minit gitu menjadi salesman bernama Zanzi (nama macam pernah dengar yang dekat Lawak Ker Der 1 kan), lihat mukanya sahaja nampak lucu dengan teknik mempromosikan barangan terbaru dari Sony.

Lawak la video ni. Kah kah.


Zul Ucap Tahniah, Abby & Suami Sibuk Berkempen

Posted: 21 Jul 2013 09:00 PM PDT


Bekas kekasih kepada pelakon, Abby Abadi iaitu Zul Ariffin sudah mengucapkan ucapan tahniah diatas perkahwinan Abby dengan suaminya, Farhan baru-baru ini.

Memetik portal MediaHiburan:
"Alhamdulillah dan tahniah buatnya. Apa yang boleh saya katakan, saya gembira dengan berita tersebut. Bagus sudah berumah tangga," -Zul
Sementara itu, dari sumber lainnya, Abby dan suaminya, Farhan kini sibuk berkempen untuk PRK Dun Kuala Besut yang diadakan tidak lama lagi iaitu hari Rabu, 24 Jula dengan mengajak orang ramai menyokong parti PAS.

Tambahan lagi, suami Abby ini lebih dikenali sebagai 'Orang Jamaah', tidak pasti Jamaah apa ini, tapi mungkin lebih kepada Islamik kot dan bukannya radikal.

Harap-harap begitulah kisahnya.

Ashraf Tidak Datang Forum Sebab Demam

Posted: 21 Jul 2013 08:03 PM PDT

Lagi berita mengenai Ashraf Muslim, kali ini diberitakan memetik portal BeritaHarian semalam, yang dia tidak dapat hadir ke satu majlis forum anjuran Busana Mall Kuala Lumpur seperti yang dijanjikan sebelum ini dengan alasan demam melalui panggilan telefon kepada penganjur.

Tambahan lagi, untuk forum itu, Ashraf menjadi panel jemputan bersama Sham Kamikaze dan beberapa lagi tokoh muda yang dijemput.

Tidak tahu demam ini benar atau tidak, ker malu atau takut dicemuh orang ramai? gara-gara menikah satu lagi secara senyap-senyap. Tak pun pergi honeymoon kot, hehe..

Gambar Pernikahan Ashraf Muslim, Sakinah

Posted: 21 Jul 2013 06:22 PM PDT

Inilah gambar/foto yang tersebar semalam yang dikatakan gambar pernikahan diantara Ashraf Muslim, 32 tahun dengan isteri ke-2 nya, Wan Sakinah, 29 tahun di Bangkok, Thailand pada minggu yang lalu.

Kisah ini menjadi hangat sehinggakan ramai pihak menghentam Ashraf dan bersimpati dengan Dayana isteri pertama Ashraf. Apa-apa pun kita tunggu apa hikmah disebalik semua ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines