Selasa, 11 Jun 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Anak-anak Zul Yahya

Posted: 10 Jun 2013 11:00 PM PDT

Pelakon dan Pelawak, Zul Yahya yang kin dah mempunyai 2 orang anak hasil perkahwinannya dengan Siti Raihan Mohd Rodzi. Anak pertama yang bernama, Arissa Qaisara (perempuan) yang berumur hampir 4 tahun. Dan yang terbaru dengan kelahiran anak keduanya, yakni Aqil Qayyim yang kini nak masuk umur 3 tahun dimana Aqil dilahirkan pada awal tahun 2010. Tapi tak dapat diketahui samaada ada anak ke-3 memandangkan foto dibawah ini seperti ada 3 anak Zul Yahya. -Instagram Zul Yahya



Gambar Terbaru Rossa di Singapura

Posted: 10 Jun 2013 10:00 PM PDT

Memang tiada orang menafikan yang Rossa sudah menunaikan ibadah haji beberapa bulan lalu, dan yang mengemparkan dia memakai tudung penuh.

Tapi tip top dia membuka semula tudung/hijabnya kerana bersependapat belum bersedia lagi sepenuhnya memakainya.

Yang terbaru Rossa kelihatan berada di Universal Studio di Singapura bersama-sama Afgan dan Pasha Ungu untuk mengadakan sebuah konsert Mega Bintang di negara berkenaan. -gambar Budiey









Kereta Gambit Saifullah Terbabas

Posted: 10 Jun 2013 09:00 PM PDT


Mak ai dashyat juga kereta yang dipandu oleh pelakon, Gambit Saifullah apabila difahamkan yang keretanya terbabas sehingga masuk ke bahu jalan baru-baru ini.

Kereta yang sepertinya model sport Toyota MR2 itu tidak diketahui punca sebenar mengapa terjadinya sehingga berkenaan. Gambit tidak mengalami kecederaan.


Black Mentor Umum Kahwin 3 Julai

Posted: 10 Jun 2013 08:00 PM PDT

Black dan pasangan tunangnya, Cira Khairi diberitakan sudah memperlengkapkan diri untuk bergelar suami isteri, persiapan majlis perkahwinan yang dijangkakan berlangsung selepas Aidilfitri nanti juga kini mencapai 70 peratus.

Namun, Black tetap merahsiakan tarikh sebenar hari bahagianya. Black hanya akan mengumumkan tarikh bersejarah itu pada sidang media yang akan diadakan 3 Julai nanti.
"Agak tidak adil kalau saya beritahu sekarang kerana ramai rakan media yang ingin mengetahuinya. Jadi, pada sidang media itu nanti, saya akan umumkan tarikh, tema dan lokasi majlis.

"Apa yang penting bagi saya, selesai yang wajib (akad nikah) dulu. Sebelum puasa, saya akan menghadiri kursus kahwin dan menyudahkan beberapa lagi urusan termasuk hantaran kerana masa semakin suntuk," -Black Mentor. Bharian

Nana Mahazan Hamil Anak ke-2

Posted: 10 Jun 2013 06:53 PM PDT


Tahniah kepada deejay radio tempatan, Nana Mahazan kerana dikhabarkan mengandung anak ke-2. Nana memberitahu berita itu melalui laman sosial miliknya semalam dengan melampirkan gambar scan.

Kini usia kandungannya masih lagi dalam nak masuk 3 bulan. Anak pertama beliau lahir pada tahun 2010 dengan diberi nama, Althea Raqeem Brian.

Syukur.. I'm pregnant! Alhamdulillah.. Selepas setahun mencuba dan beribu kali org tanya, akhirnya Allah kurniakan rezeki utk saya dan MRB.. Hari ini saya 12 minggu 6 hari.. Baru lepas check up tadi dan baby alhamdulillah sihat dan membesar bagai johan.. aik?! hehehe.. Insyaallah EDD 17 Disember 2013. Terima kasih utk semua yang doakan saya dan MRB sebelum ni.. Niat dihati nak kongsi lebih awal, tapi rasanya lebih sesuai bila dah 3 bulan kan.. Oklah, doakan yg terbaik ye.. Kami happy sgt.. :')

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines