Sabtu, 22 Jun 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Lagi Gambar Anak Harith Iskander V3

Posted: 21 Jun 2013 09:18 PM PDT

Dah besar panjang dah anak Harith Iskandar ni. Last foto pada bulan April, yang ni latest untuk bulan June. Ok Enjoy! IG Harith

Gambar Johan dan Ozlyn

Posted: 21 Jun 2013 08:52 PM PDT


Melihat sepasang suami isteri bahagia lebih-lebih lagi di kalangan selebriti adalah yang paling dinantikan. Bila gambar berdua dengan gaya spontan dan melucukan pastinya mencuit hati. Johan dan Ozlyn sebagai suami isteri sememangnya pasangan suami isteri yang cukup bahagia. Dengan aksi mimik muka yang melucukan berdua yang dimuat naik ke dalam laman Instagram. Namun sayangnya, gambar tidak disekalikan dengan anak mereka.


Najwa Latif Belajar di UNITAR

Posted: 21 Jun 2013 07:01 PM PDT

Wah Najwa Latif sekarang dah semakin bekerjaya bukan sahaja dalam bidang seni tapi juga dalam dunia pelajaran. Terbaru dia kini dikhabarkan portal mStar semalam menjadi duta kepada universiti UNITAR. Sekaligus menerima biasiswa pengajian penuh untuk Najwa melanjutkan pengajian asasi di dalam bidang pengurusan selama 1 tahun.

Najwa akan memulakan pengajiannya itu pada isnin hadapan bersamaan 24 Jun 2013 di UNITAR Bandar Sunway.

Tambahan lagi selepas tamat kursus asasi, Najwa mahu melanjutkan pengajian ke peringkat lebih tinggi dalam bidang Pengajaran Bahasa Inggeris Sebagai Bahasa Kedua (TESL) dan subjek dalam kursus pengurusan memudahkan dia membuat permohonan itu nanti.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines