Jumaat, 7 Jun 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Lagi Gambar Memey, Norman, Abby Bercuti

Posted: 06 Jun 2013 11:34 PM PDT

Ini adalah sambungan cuti diantara Memey Suhaiza dengan suaminya, Norman Hakim serta janda kepada Norman, Abby Abadi. Kali ini mereka pergi bermandi-manda, yang si kecil anak kepada Memey dan Norman juga dah boleh join mandi bersama-sama.

Siapa yang belum lihat lagi cuti mereka yang sebelum ini, boleh lah semak di SINI. Dan ini juga ada petikan dari Abby Abadi melalui laman Twitter miliknya. Sweet sungguh kata-katanya.
[ @ ] abby_abadi Pelem dalam mimpi lagi.. 'Tercipta Untukku ' "Dirikanlah kasih sayang kerana ALLAH, niatkan dlm hati kerana ingin menegakkan kalimah ALLAH &meninggikan asma' ALLAH. Memberi itu lebih baik dari menerima.... Andai banyak memberi maka ALLAH seribu langkah menghampiri, memberikan kasih & sayangNYA pada kita... Semaikan Kasih Sayang dlm hubungan kalian sebelum esok tiada lagi dalam diari perjalanan hidupmu..



Ashraf Muslim Letak Jawatan Pengamal Perubatan

Posted: 06 Jun 2013 10:41 PM PDT

Ashraf Muslim dikhabarkan telah melepaskan jawatannya sebagai Ketua Pegawai Operasi di Pusat Rawatan Islam Al Hidayah berkuat kuasa 2 Jun lalu. Memetik dari portal website rasmi mereka pada hari Rabu, 5 Jun 2013.

Difahamkan lagi Ashraf juga tidak lagi bertindak sebagai pengarah Yayasan Al Hidayah dan Mahaad Tahfiz Al Hidayah.

Gambar Anak Marion Rose, SM Nasaruddin Terkini

Posted: 06 Jun 2013 10:32 PM PDT

Model terkenal, Marion Rose Caunter yang menjadi isteri kepada ahli perniagaan terkenal, SM Nasaruddin kini bahagia dengan anak sulung mereka yang lahir pada juga akhir 2011. Namanya adalah Leia Rose. Dah menjangkau nak dekat 2 tahun usianya. -Gambar instagram.com/marioncaunter



Siti Saerah Hamil Anak ke-3

Posted: 06 Jun 2013 09:21 PM PDT


Memetik laman sosial Instagram semalam yang menyatakan adik kepada penyanyi Datuk Siti Nurhaliza, dan juga seorang penyanyi, Siti Saerah yang kini dikatakan hamil anak ke-3. Gambar menunjukkan gambar 'scan' anak ke-3 berkenaan. Tahniah diucapkan. -gambar MediaHiburan
"Alhamdulillah... terima kasih ALLAH "-Saerah

Gambar Persandingan Saiful Bukhari. Nik Suryani

Posted: 06 Jun 2013 09:13 PM PDT


Gambar di bawah adalah gambar resepsi Saiful Bukhari dengan penyampai berita aka wartawan TV3, Nik Suryani yang dilangsungkan baru-baru ini di Kuala Lumpur.

Turut hadir, dua menteri besar, Menteri Besar Kedah dan Pahang. Mereka dinikahkan pada 25 Mei 2013 yang lalu. -gambar REDphotography








Sayang Versi Dakwah Islamiyah

Posted: 06 Jun 2013 06:18 PM PDT


Awal pagi penghulu segala hari, Hari Jumaat ni kita dengarkan dahulu sebuah lagi prodi yang berunsur dakwah Islamiyah oleh pelajar UiTM Penang berjudul Sayang. Tapi ini bukan Sayang yang original dan prodi dari mana-mana puak yang mahu berhibur, tapi membawa mesej yang cukup membina dan dikatakan cinta seseorang kerana penciptaNYA.

Memang best. Nak share kat Facebook boleh pergi ke sini. Nak dengar dulu dan hayati dengan liriknya dibawah ini pun boleh. :)


Sayang apa khabar dengan mu
Di sini ku merisaukan kamu
Ku harap iman mu takkan berubah
Kerna di sana ada syurga untukmu

Sayang apa khabar dengan mu
Cobalah kamu jaga imanmu
Ku rayu kalau keluar rumahmu
tutuplah aurat untuk jaga dirimu.

Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan Tuhan mu
Sayang percayalah apa kataku
Tuhanmu hanya satu.

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga taqwa dan imanmu
Sayang hancurkan bisikan jahatmu
itu pesan Tuhanmu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines