Khamis, 20 Jun 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

Faizal Tahir di gam Media Prima itu tidak benar

Posted: 19 Jun 2013 06:51 PM PDT

Ketua Pegawai Operasi Rangkaian Televisyen Media Prima, Ahmad Izham Omar telah tampil mewakili Media Prima bagi menjelaskan keadaan berkenaan artis ini yang mengadu di laman twitter bahawa dia di gam di syarikat tersebut.

Menurutnya, isu Faizal Tahir di gam oleh syarikat itu adalah tidak benar sama sekali dan dia musykil bagaimana cerita begitu timbul.

Menurutnya lagi, syarikat itu tidak mengeluarkan kenyataan Faizal Tahir itu di gam dan artis tersebut masih lagi artis naungan Monkey Bone.

Shera Aiyob selamat melahirkan bayi lelaki (3 Gambar)

Posted: 19 Jun 2013 05:30 PM PDT

Melalui akaun twitter milik suaminya, Zahiril Adzim disampaikan berita gembira ini apabila Shera Aiyob selamat melahirkan anak lelaki.

Zahiril dan Shera telah berkahwin pada 25 November 2011 di suatu majlis yang diadakan di Taman Tasek Indra, Perak. Tahniah buat pasangan ini.

Ibu Fasha Sandha mengeluarkan kata-kata kesat di Facebook

Posted: 18 Jun 2013 09:54 PM PDT

GOSSIP-PANAS

Di kala Fasha Sandha sudah mula berbaik-baik dengan ibu mertuanya yang keruh sejak perceraian Jejai dengan Nora Danish dahulu, kini timbul berita kurang enak apabila ibu Fasha Sandha dikatakan meroyan di Facebooknya. Ibu Fasha dikatakan meluat dengan ragam peminat yang mempertikaikan tiada gambarnya di Instagram anaknya itu. Namun kata-kata yang ditulisnya itu agak biadap kerana secara tidak langsung menyindirkan ibu mertua Fasha sebagai orang kaya yang berpura-pura.

Antara komen daripada ibunya dipetik:

bkn setakat kt pic family kt wlfs jer kakak farra s,kt pic instagram kt pic ORG KAYA pun ada jgk org tanya..ya la asyik tengok update gmb2 depa jer kan..yg org tu pon satu..kalau boleh pic diaorg TENGAH MAIN pon nk menunjuk nunjuk kalau masih muda kot!!RATU INSTAGRAM katakan..pastu ada plk org bedakan aku dgn dia plk!nk muntah!!ya la berbeda la KAU ORG KAYA AKU ORG SUSAH!BERPURA PURA BAIK yg tidak sihat..tidak seimbang nk berbaik dgn keluarga kita..fasha s harus beringat tu!!SECARA MENDADAK SGT2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines