Khamis, 6 Jun 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Siapa Jejaka Mencium Dahi Jue Aziz Ini?

Posted: 05 Jun 2013 11:12 PM PDT

Tidak dapat dipastikan siapa jejaka yang mencium dahi pelakon Jue Aziz ni, adakah adik/abang dia atau kekasih hati dia. Yang satu lagi, siapa anak kecil yang bersama Jue ini? anak sedara, anak angkat atau anak kandung. ha amik kaw propa gitue?. banyak persoalan bukan. Katanya dipetik dari laman sosial Jue Aziz. Yang pasti kita berfikiran positif sahaja la ye. Mana tahu ada udang disebalik mee hun.. Hehe.






Gambar Izara Aishah Sebagai Duta Brands

Posted: 05 Jun 2013 10:00 PM PDT

Pelakon manis, Izara Aishah baru-baru ini menerima rezeki yang tidak diduga, menjadi duta baharu kepada produk kesihatan Brands, Innershine Pati Prun.

Dengan pemilihan Izara sebagai duta baharu, maka ianya bermakna tempat Maya Karin yang menjadi duta produk berkenaan sebelum ini telah tamat kontraknya. -gambar RotiKaya




Gambar Memey, Norman, Abby Bersiar-siar

Posted: 05 Jun 2013 09:12 PM PDT


Ini adalah gambar terkini daripada pasangan selebriti Memey Suhaiza dan Norman Hakim. Gambar yang menampakkan mereka pergi bercuti aka bersiar-siar kot dengan anak-anak yang dibawa bersama, anak-anak daripada perkahwinan dengan Abby Abadi.

Tidak ketinggalan Abby sendiri juga turut serta bersama-sama dengan mereka pergi bersiar-siar. Tempatnya seperti di Penang, betul ke. Maaflah kalau silap teka. Hehe. Kan bagus kalau Abby tu jadi isteri semula kepada Norman. Bahagia dunia akhirat berbini dua. :)





Maya Karin Kini Menyulam Cinta...

Posted: 05 Jun 2013 09:00 PM PDT


Maya Karin tidak berselindung sedang mengenali hati budi seorang lelaki namun menjelaskan hubungan itu masih pada peringkat awal. Maya akui sudah tiba masanya untuk dia membuka hati bagi menerima satu hubungan baru selepas gagal dalam rumah tangga bersama Muhammad Ali (Steven David Shorthose) pada tahun 2010.

"Ya, saya sedang mengenali hati budi seseorang yang saya sudah kenal lama tetapi hubungan ini masih pada peringkat awal.

"Sudah tiba masanya saya membuka hati namun biarlah hubungan ini berkembang secara perlahan-lahan," -Maya Karin. mStar

Gambar Kate Middleton Mengandung

Posted: 05 Jun 2013 06:28 PM PDT

Awal pagi yang cerah dan indah ini marilah kita lihat gambar selebriti antarbangsa sekejap. Pasangan diRaja Britain, isteri kepada Putera Mahkota Britain, Putera William, Kate Middleton yang kini sedang hamil anak sulung.

Mengikut sumber, diperkirakan hanya sebulan sahaja lagi Kate akan melahirkan anak mereka sekaligus menjadi satu lagi perhatian seluruh dunia.

Kate kali terakhir nampak adalah ketika pada hari Isnin lalu apabila dia dan Williams menghadiri sambutan ulang tahun ke-60 pertabalan diiraja, Elizabeth 2 di Westminster Abbey, London.








LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines