Khamis, 27 Jun 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Tengku Aleesya Berfesyen

Posted: 26 Jun 2013 11:00 PM PDT

Wah Tengku Aleesya dah semakin bergaya lah. Anak Erra Fazira ini sudah pandai bergaya dengan baju dan pakaian pelbagai jenis/fesyen. Memang ada bakat juga nanti seperti emaknya. Apa-apa pun jum kita tengok gambar terbaru Aleesya bulan Jun ini. -Instagram Erra Fazira



Misha Omar Umum Kahwin Feb 2014

Posted: 26 Jun 2013 10:00 PM PDT

Dikhabarkan yang penyanyi Misha Omar dengan tunangnya, Firros akan menamatkan zaman pertunangan mereka yang sudah mencecah kini usia 16 bulan semenjak Februari 2012 pada Februari 2014 untuk mengenapkan 2 tahun atau 24 bulan pertunangan mereka.

Menurut portal GUA, mereka akan dinikahkan mengikut perancangan awal di akan dilangsungkan di Kota Bharu, Kelantan dimana tempat kelahiran Misha Omar dan seterusnya majlis resepsi pula belum dimuktamadkan lagi bila dan dimana.
"Alhamdulillah, setelah perkahwinan kami ditangguhkan, Insya-Allah kami akan mendirikan rumah tangga pada Februari tahun hadapan. Tarikhnya masih lagi belum diputuskan namun kedua-dua keluarga kami akan berjumpa dan berbincang lebih lanjut selepas sambutan Hari Raya nanti,

"Bulan Februari tahun hadapan sangat sesuai kerana pada bulan tersebut, genap 2 tahun kami bertunang. Manakala tarikh sebenar hari perkahwinan saya akan diumumkan selepas Hari Raya nanti," Misha Omar.

Heliza Helmi Hiasi Majalah Lisa

Posted: 26 Jun 2013 09:00 PM PDT


Sekarang semakin sepi dengan kisah lakonan dan nyanyian serta kelibat Heliza Helmi dalam dunia hiburan. Kalau ada pun mungkin kurang mendapat sambutan media. Tidak tahu dimana silapnya. Mungkin Heliza sedang sibuk dengan kerjayanya yang lain kot, sebab tu jarang berlakon atau nyanyian.

Tapi baru-baru ni, kelibat Heliza masih lagi berbisa, dia dijemput untuk menjadi penghias majalah berkenaan untuk edisi yang terbaru. Ntah la kalau ada cerita mengenai kisah cinta/kekasih Heliza di dalam majalah ini, hehe.

Norish Karman Disamun RM10k, Enggan Report Polis!

Posted: 26 Jun 2013 08:00 PM PDT

Dikhabarkan semalam yang pelakon, Noris Karman telah disamun dan kerugian harta benda miliknya hampir RM10,000. Berita yang memetik portal SinarHarian itu tambahnya lagi kehilangan wang ringgit dan dua telefon bimbit akibat disambun dan mengakibatkan hilang pencarian rezeki tawaran lakonan dan nyanyian kerana ramai pihak gagal menghubunginya.

Kejadian itu berlaku apabila Norish bersama 3 anaknya sedang bersiar-siar di shopping complex di ibu negara.

"Saya sedang mencari kedai tapi apabila keluar dari lif, rupa-rupanya kami tiba di tingkat yang salah terus menuju ke kawasan letak kereta.

"Tiba-tiba ada orang pegang saya dari belakang dan letak sesuatu yang tajam di leher saya. Saya jangka ada tiga orang yang merompak itu.

"Mereka ambil telefon bimbit dan wang tunai yang saya letak dalam beg"

"Kalau saya sendiri, mungkin saya bergelut. Semua telefom bimbit saya yang menyimpan nombor-nombor penting turut diambil,

"Saya ada lapor pada 'mall' itu saja. Tak guna rasanya nak lapor pada polis sebab mereka ada lagi banyak kes-kes besar.

"Saya cuma hilang dua telefon bimbit dan duit saja. Saya rasa tak perlulah," katanya.

Ibu Sahkan Diana Danielle Bersalin

Posted: 26 Jun 2013 06:00 PM PDT

Berita pelakon, Diana Danielle melahirkan anak pada awal bulan lalu mengemparkan seluruh peminat hiburan tempatan. Namun dakwaan Diana melahirkan anak itu disangkal dan dinafikan oleh suaminya, Farid Kamil. Dengan menyatakan itu adalah anak kepada adik kandungnya. Gara-gara sekeping gambar dimana Farid mendukung seorang bayi kecil dengan kata-kata kesyukuran.

Farid menegaskan yang Diana akan bersalin pada bulan Julai nanti.

Namun baru-baru ini terdapat desas desus yang Diana sememangnya sudah melahirkan anak. Menurut sumber, ibu kepada Diana sudah mengesahkannya.
"Khabarnya, ibu Diana Danielle, Norsiah Ramli pernah mengesahkan kepada teman baiknya seorang VIP, anaknya itu sudah selamat bersalin, sedangkan Farid Kamil menafikannya … pulak!" – Berita Harian.
Mana satu betul? Wallahualam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines