Rabu, 19 Jun 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

Khairul Fahmi (Apex) bakal bergelar bapa, Leuniey mengandung (4 Gambar)

Posted: 18 Jun 2013 05:30 PM PDT

Isteri kepada penjaga gol bola sepak negara, Leuniey telah disahkan mengandung enam minggu. Berita tersebut dikongsi bersama media ketika Leuniey berkunjung ke pejabat Media Hiburan.

Menurut Leuniey, dia tidak sabar menimang cahayamata memandangkan Khairul Fahmi kerap meninggalkannya keseorangan gara-gara komitmen pemain tersebut terhadap bola sepak.

Kami ingin mengucapkan tahniah buat kedua pasangan ini dan semoga segalanya berjalan lancar.

Super Geli: Shae feat. Bobo – Sayang di Anugerah Blockbuster 2013

Posted: 17 Jun 2013 09:30 PM PDT

Walaupun geli dengan penampilannya, popularitinya telah mengalahkan kami untuk tidak membuat post ini. Mari muntah beramai-ramai.

Faizal Tahir di gam Media Prima gara-gara fahaman politik?

Posted: 17 Jun 2013 08:33 PM PDT

ft2

Faizal Tahir dilihat seperti jatuh ditimpa tangga. Dia yang satu ketika dahulu sangat popular kini menjadi semakin merundum gara-gara di gam oleh beberapa media kerana fahaman politik. Berita terbaru mendapati, Faizal yang pernah menjadi anak emas Media Prima telah di gam kerana terlalu lantang dengan fahaman politiknya yang ke arah anti kerajaan.

Berkemungkinan suaranye yang terlalu lantang dan laser itu telah menjerat dirinya sendiri untuk mencari sumber rezeki yang halal. Tidak hairan dengan dirinya di gam. Faizal dilihat menyindir beberapa pihak menerusi laman twitter miliknya yang berbunyi seperti di atas.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines