Isnin, 24 Jun 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Terkini Keluarga Dynas Mokhtar

Posted: 23 Jun 2013 11:00 PM PDT

Dah besar anak kepada pelakon dan juga model, Dynas Mokhtar ni. Dua anaknya, Khyra Khalyssa yang berusia 3 tahun manakala yang ke-2, lelaki berumur nak masuk setahun. Tak perlu banyak info, jom layan. Hee. -gambar IG dynasmokhtar

Raja Azmi, Eddie: Tunang Julai, Kahwin September

Posted: 23 Jun 2013 10:00 PM PDT

Pengarah filem, Raja Azmi dan kekasih hatinya, Eddie yang beberapa bulan lalu tengah hangat bercinta kini dalam proses untuk bertunang sekaligus untuk berkahwin. Berita ini dikongsikan bersama oleh Raja Azmi memandangkan mereka berdua mempunyai keserasian yang begitu cocok di usia-usia mereka.

Majlis pertunangan akan berlangsung pada bulan Ramadan yakni pada 15 Julai 2013 dan manakala tarikh perkahwinan belum ditentukan kemungkinan pada bulan September 2013.
"Walaupun sudah tua, kami tetap nak buat majlis pertunangan. Apa-apa pun kena ikut adat, adat juga tak mengenal usia. Lagipun saya masih mempunyai ibu dan wali.

"Majlis pada 15 Julai nanti akan berlangsung secara sederhana selepas kedua-dua buah keluarga bertemu dan berbuka puasa bersama-sama di rumah saya." -Raja Azmi. Kosmo!

Jimmy Shanley dah Kahwin?

Posted: 23 Jun 2013 09:00 PM PDT

Eik biar betik, dengar khabar semalam melalui sisipan Bpop Bharian, yang Jimmy Shanley sudah berkahwin. Menurut sumber dalam laman akhbar berkenaan, Jimmy berkahwin dengan seorang wanita bergelar janda dan perkara itu disembunyikan dari pengetahuan umum.
Tak tahu nak cakap macam mana tapi Jimmy memang dah berkahwin dengan seorang wanita cantik berstatus janda sedikit masa lalu. Majlis tersebut pun tak dibuat besar untuk mengelak pengetahuan peminat.

Tapi khabarnya isteri Jimmy memang kaya raya dan dalam kalangan orang yang banyak duit. Mungkin itu jodoh terbaik buat Jimmy setelah melalui kegagalan rumat tangga beberapa tahun lalu. -sumber. Gambar Forum Cari


Gambar Anak Nikki, Audi

Posted: 23 Jun 2013 08:41 PM PDT

Dah lama tak mendengar berita dari Nikki Palikat dengan suaminya, Audi Mok yang juga seorang komposer lagu. Dah tip top mereka dah mendapat cahaya mata bernama Liam Mok yang lahir pada 27 Oktober 2010 dan kini dan nak masuk usia 3 tahun. :)



Ashraf Nafi Cerai Isteri, Kahwin Lagi

Posted: 23 Jun 2013 06:27 PM PDT

Agak misteri dan berahsia sungguh dari pelakon Ashraf Muslim apabila ditanya berita tujuan dia pergi ke mahkamah syariah beberapa bulan yang lalu. Ramai yang berpendapat, kalau bukan isu cerai isteri pasti nak kahwin satu lagi. Cuma dua andaian ini yang bermain di kepala semua orang.

Tapi dua-dua perkara ini dinafikan oleh Ashraf sendiri. Dan ini lah jawapan beliau..
"Dayana masih satu-satunya isteri saya yang sah.

"Memang saya mengaku pergi Mahkamah Syariah tetapi untuk apa dan buat apa, saya tidak boleh kongsi.

"Saya harap semua faham kerana banyak hati yang perlu saya jaga, saya tidak mahu kerana kenyataan saya akan menyebabkan salah faham yang lebih besar," -Ashraf Muslim. Kosmo!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines