Rabu, 5 Jun 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Suami Nadiya Nisa Hiasi Majalah GLAM

Posted: 04 Jun 2013 11:00 PM PDT


Katanya suami kepada pelakon Nadiya Nisa yang menaik namanya menerusi drama Adam dan Hawa Saiful Razman telah diberikan kepercayaan untuk menghiasi muka hadapan majalah GLAM edisi terbaharu. Wah bukan calang-calang lelaki dapat tembusi muka hadapan majalah popular tanah air ni.

Sebagai info tambahan Nadiya mempunyai anak yang kini berusia setahun dan berkahwin dengan Saiful pada bulan Julai 2009. Nah ekstra tambahan, gambar anak dan suaminya.







Gambar Bertudung Haleeda Mazlin Terkini

Posted: 04 Jun 2013 10:04 PM PDT

Penyanyi terkenal era 90-an, Haleeda Mazlin yang bertudung pada awal bulan Mac lalu telah memberikan satu gambaran yang penyanyi ini masih lagi dikenali. Apa-apa pun mari kita lihat gambar Haleeda terbaharu memakai tudung. Episod penghijahan beliau boleh dibaca di sini.




Video Komen Khalwat Shahrizal di Melodi

Posted: 04 Jun 2013 09:00 PM PDT

Berita penangkapan khalwat oleh pihak JAIS kepada pelakon Shahrizal Jaszle pada 18hb Mei yang lalu telah memberikan satu impak yang besar dalam dunia selebriti tempatan, memandangkan Shahrizal mempunyai seorang tunang, Redzwani Puteri.

Kini usia pertunangan mereka dah nak masuk 6 bulan sejak 8hb Disember yang lalu. Tapi itu bukan persoalan pokok, tapi mengenai soal khalwat yang didakwa Shahrizal sebagai perangkap. Melodi Ahad lalu ada menemui Shahrizal bagi memberikan komen secara live kepada peminat hiburan tempatan.

Turut hadir tunangnya, Redzwani Puteri. Gaya rambut Shahrizal juga bukan main kelas. Cepat-cepat tengok, nanti kena delete pula. Hehe.




6 Tips Diamalkan Ziana Zain Untuk Awet Muda

Posted: 04 Jun 2013 08:00 PM PDT

Umum mengetahui yang usia penyanyi dan juga pelakon yang terkenal satu masa dahulu, Ziana Zain kini mencecah 45 tahun. Tapi dalam usianya yang nak dekat diambang usia emas, Ziana masih lagi kelihatan awet muda dan seakan-akan berusia 30-an. kelas gitue.

Menurut portal GUA, Ziana sempat berkongsi tips penjagaan kecantikkannya. Nak tahu? baca lah kat bawah ni, semoga bermanfaat. Hehe. Wallahualam.
1) Setiap kali mencuci muka jangan lupa berselawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W.
2) Minum segelas air masak sebaik sahaja bangun daripada tidur. Minum sebelum memberus gigi.
3) Minum air secukupnya untuk memastikan kulit sihat dan menawan. Sekurang-kurangnya tujuh ke lapan gelas sehari.
4) Jangan lupa memakai krim pelindung cahaya matahari setiap kali mahu keluar dari rumah.
5) Kurangkan pengambilan nasi, sebaliknya lebihkan pengambilan sayur-sayuran dan buah-buahan.
6) Jangan lupa bersenam untuk dapatkan berat badan ideal.

Sudin Meninggal Dunia!

Posted: 04 Jun 2013 06:13 PM PDT

Salam takziah diucapkan kepada pelakon vateran yang lebih mesra dipanggil Sudin rakan karib kepada Allahyarham Tan Sri P. Ramlee dan Datuk Aziz Satar. Sudin meninggal dunia semalam pada pukul 10.56 pagi 4 Jun 2013.

Sudin yang berumur 84 tahun menghembuskan nafas terakhirnya di Singapura. Jenazah Allahyarham dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Lim Chu Kang, Singapura.

Tip top pada malam Isnin, 3 Jun pihak RTM ada menayangkan filem yang dilakonkan oleh Sudin berjudul Bujang Lapok.
"Saya sungguh terkejut mendapat berita pemergiannya pada pagi ini (semalam). Agak ralat kerana tidak dapat bertemu dengannya sebelum Sudin meninggal dunia.

"Kali terakhir saya bertemu dengannya pada awal tahun ini. Itu pun Sudin sudah uzur kerana penyakit paru-paru yang dihidapinya.

"Sekarang ini tinggal saya seorang sahaja, selepas dua sahabat baik saya, Sudin dan P. Ramlee meninggal dunia. Kenangan bekerja bersama ketika muda tidak akan saya lupakan buat selamanya. Mereka merupakan bintang yang sebenar," Aziz Satar. -Kosmo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines