Rabu, 26 Jun 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Anak Kembar Sazzy Falak Terkini

Posted: 25 Jun 2013 11:14 PM PDT


Anak kembar Sazzy Falak, Lilly dan Tiara Rose memang menjadi perhatian, sebabnya dah lah kembar, emaknya pula selebriti terkenal. Jarang selebriti dapat anak kembar. Kalau ada pun, admin pun tak tahu. Ni anak kembar Sazzy di jemput balik, macam balik dari taska, iya la, mungkin ibubapanya sibukkan seharian. apa-apa pun jom layaan. -Instagram Sazzy Falak


Dekorasi Halaman Rumah Usop Wilcha

Posted: 25 Jun 2013 10:00 PM PDT


Jangan tidak disangka pelakon, pelawak Usop Wilcha mempunyai bakat dalam menghias halaman rumah. Boleh dikatakan dekorasi nya memang kelihatan unik dan menarik dari segi dinding dalaman sehinggalah ke luaran rumah. Jom kita lihat dekorasi halaman rumah Usop.

Qi Razali, Nelydia Senrose Ke Kursus Kahwin?

Posted: 25 Jun 2013 09:01 PM PDT

Qi Razali dan Nelydia Senrose yang diketahaui ramai sedang bercinta dikhabarkan baru-baru ini ada pergi ke kursus kahwin. Mana taknya, sekeping gambar kelih Qi bersokong manakala Nelydia pula memakai tudung.

Usia Nelydia yang kini baru 19 tahun agak sukar menerima logik kalau dia mahu menamatkan zaman bujang yang masih awal. Menjawab teka teki gambar berkenaan, Neldydia hanya ketawa kecil.
"Memang ramai menganggap kami sudah selamat menjalani kursus perkahwinan. Sebenarnya kami sama-sama diundang untuk program Akustika Ramadan Raya TV3. Demi menghormati bulan mulia itu, kami diminta tampil sopan.

"Tak sangka pula ada yang tersalah anggap sebaik saja Qi memuat naik gambar itu di laman Instagramnya. Terima kasih kepada yang mendoakan, tetapi gambar itu tiada kena mengena dengan kursus kahwin,"-Nelydia. Bharian

Neelofa Halalkan RM5000 Hutang Shahrizal

Posted: 25 Jun 2013 08:00 PM PDT

Apalah nasib si Shahrizal Jaszle ni sudah jatuh ditimpa tangga, isu pertunangannya masih lagi dalam bualan, terbaru dia dikatakan meminjam duit daripada Neelofa berjumlah RM5000. Perkara ini sudah 2 tahun berlalu.

Dan dalam tempoh 2 tahun itu jugalah mereka berdua sudah tidak lagi berhubung. Dan sekaligus isu hutang seperti tidak dibangkitkan. Namun dalam tak disangka, apa punya baik hati lah si Neelofa ni, dia sanggup halalkan hutang berkenaan atas dasar tidak mahu memperbesarkan lagi isu berkenaan. Tapi tidak menolak jika Shahrizal memulangnya semula.

Nasib engkau lah Shahrizal, ada teman sebaik Neelofa...
"Memang dia ada berhutang dengan saya dengan jumlah wang yang sebanyak itu tetapi ianya sudah berlalu sejak tahun lalu. Selepas itu kami tidak bercakap atau berhubung, jauh sekali berjumpa di dalam set penggambaran bersama.

"Senang kata kami lost contact atau tidak berhubung lebih setahun, malah dia juga tidak ada menghubungi saya pun untuk membayar balik hutang itu. Bila perkara ini diketahui umum, saya pun tidak mahu memperbesarkannya lagi dan saya halalkan sahaja hutangnya itu,

"Jika dia tidak mahu membayarnya saya boleh sahaja halalkannya kerana tidak mahulah ianya menjadi kecoh begini. Tetapi jika dia mahu membayarnya, tangan saya terbuka luas untuk menerimanya," Neelofa. -Murai

Boy Iman Timang Cahaya Mata Sulung

Posted: 25 Jun 2013 06:00 PM PDT

Tak disangka pelakon, Boy Norul Iman telah menimang anak sulung pada 20 Jun 2013 yang lalu. Menurut portal MediaHiburan, isteri beliau selamat melahirkan anak berkenaan di Hospital Pakar al Islam, Kuala Lumpur. Nama dan berat anak beliau tidak diketahui lagi, nampak semuanya sihat-sihat sahaja dari melihat gambar dibawah ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines