Sabtu, 15 Jun 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Fiza Elite Kini Bertudung

Posted: 14 Jun 2013 10:37 PM PDT

Wah, Alhamdulilla la kalau seperti ini, bertambah lagi selebriti tempatan kita mengenakan hijab/tudung pada diri mereka. Yang terbaru adala Fiza Elite.

Berita ini disampaikan oleh Fiza sendiri melalui laman Instagram miliknya pada 6 Jun yang lalu.

"Memang saya terfikir untuk bertudung sejak beberapa bulan ini. Saya tak mahu terburu-buru takut nanti saya melakukannya separuh jalan sahaja.

"Mahu berubah ini bukan setakat bertudung sahaja, tapi memerlukan kita untuk berubah secara dalaman juga.

"Cukupkah amalan kita? Cukupkah sembahyang kita?… tetapi kalau suatu hari nanti, anda lihat saya bertudung… itulah dia," -Fiza Elite.

Sahabat - Najwa Latif Dinyanyikan Oleh Pelajar Amerika

Posted: 14 Jun 2013 08:00 PM PDT

Bangga juga kita sebagai orang Malaysia, apabila ada orang asing terutama dari Negara Amerika Syarikat  yang menyanyikan lagu yang paling tidak berbahasa Melayu seperti lagu Najwa Latif, Sahabat.

Difahamkan yang mendendangkan lagu Sahabat ini adala pelajar dari sebuah kolej yang terletak di Amerika Syarikat. Mungkin mereka menyanyikan sebab kelas muzikal atau sala satu aktiviti mereka untuk memahami bahasa luar. Apa-apa pun terima kasih di atas penghargaan ini.



Tahniah, Aidid dan Norzie Timang Anak ke-4

Posted: 14 Jun 2013 06:39 PM PDT

Wa dalam tak diam, pasangan pengacara TV3, Aidid Marcello dan isterinya, Norzie Pak Wan Che dikhbarkan tela menimang anak kandung ke-4 seberat 3.44 kg berjantina lelaki pada pukul 8.30 pagi semalam 14 Jun 2013. Berita itu juga disahkan lagi oleh Aidid sendiri melalui laman sosial Twitter miliknya dengan melampirkan pelbagai bukti dan gambar.

Aidid dan Norzie sebelum itu mempunyai 3 orang anak, 2 lelaki dan seorang perempuan dalam usia 8 tahun melayari bahtera berumahtangga.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines