Rabu, 9 Oktober 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

Kereta Jimmy Shanley hilang, ditemui rentung mungkin bermotif khianat

Posted: 08 Oct 2013 05:30 PM PDT

jimmyshanleyoptra

Kereta berjenis Chevrolet Optra milik selebriti tanahair, Jimmy Shanley yang dilaporkan hilang telah ditemui dalam keadaan rentung oleh pemilik ladang kelapa sawit di Kota Bharu, semalam.

Ibu Pejabat Polis Kampar telah menerima panggilan daripada orang awam lebih kurang 7.30 pagi berkenaan kenderaan yang terbakar itu. Hasil daripada semakan dengan Jabatan Pengangkutan Jalan, ia dilaporkan milik Jimmy Shanley.

Pihak Polis mensyaki kereta tersebut baru dibakar beberapa jam sebelum ia ditemui. Polis masih menyiasat isu ini sebarang kemungkinan dan kaitan dengan unsur khianat dan sebagainya.

Original article: Kereta Jimmy Shanley hilang, ditemui rentung mungkin bermotif khianat

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

Sharifah Amani dibidas Syamsul Yusof, isu double standard (3 Gambar)

Posted: 08 Oct 2013 04:30 PM PDT

Sharifah Amani telah meroyan di laman Twitter mempertikaikan double standard di dalam dunia perfileman tanahair. Amani merupakan antara pelakon utama filem arahan Nam Ron, Psiko Pencuri Hati di mana filem yang diklasifikasi 18PL telah membuatkan Amani bersuara. Antara yang dipetik kata-kata Amani:

amani1

Kata-kata Amani jelas seperti ditujukan kepada Pengarah muda Syamsul Yusof. Orang kata siapa makan cili dia terasa pedasnya, Syamsul Yusof tampil menepis reaksi tweet yang di hantar Amani. Namun reaksi itu ditujukan kepada ibu Amani (agak bachul, bukan?).

amani3

Kemudian, Amani telah memberi maklumbalas secara terus kepada Syamsul yang berbunyi:

amani2

Walau apapun kami berharap mereka berdua dapat menyelesaikan masalah ini secara baik kerana kedua-duanya merupakan ikon untuk pencarian bakat baru di Malaysia.

 

Original article: Sharifah Amani dibidas Syamsul Yusof, isu double standard (3 Gambar)

©2013 Media Malaya. All Rights Reserved.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines