Isnin, 8 Julai 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Anak Redza Minhat Terkini

Posted: 07 Jul 2013 11:00 PM PDT

Anak pelakon, Redza Minhat kini dah berusia setahun lebih. Di lahirkan pada bulan Mac 2012 yang lalu, anak lelaki Redza bernama Ali merupakan anak sulung diantara Redza dan isterinya, Aidira Khaidir yang berkahwin pada bulan Julai 2011. Anak Redza memang comel dan begitu cute.



Gambar Diana Amir Bertudung Terkini

Posted: 07 Jul 2013 10:00 PM PDT

Cantik sungguh melihat Diana Amir bertudung, apatah lagi kalau dia memperagakan fesyen terkini dan terbaru model tudung.

Dengan kesempatan itu, Diana sempat memperagakan hasil tudung dari pereka fesyen terkenal, Melinda Looi -Facebook- dimana terdapat edisi menarik untuk bulan Ramadan ini seterusnya untuk digunakan pada Hari Raya nanti.

Nah tengok lah mana tahu anda ada yang berkenaan.


Gambar Gembiranya Abby Abadi Dengan Anak Memey

Posted: 07 Jul 2013 09:45 PM PDT


Bukan main suka dan gembira betul kalau melihat Abby Abadi bertemu dengan anak kepada Memey Suhaiza ni, Darwizsz.

Tapi baguslah juga kan melihat keikhlasan Abby menyayangi anak Memey, akhirnya dendam dia dah terkubur dan kini cukup bahagia walaupun sudah berpisah dengan Norman Hakim.




Tahniah! Nurul Wahab Umum Dapat Anak Jantina Lelaki

Posted: 07 Jul 2013 08:00 PM PDT

Wah dah semakin lama usia kandungan anak Nurul Wahab sudah hampir 6 bulan setengah nak masuk 7 bulan tak lama lagi. Dan yang paling manis lagi, beliau dan suaminya, Eric Depp menyampaikan berita gembira semalam memetik portal Utusan yang jantina anaknya adalah lelaki.

Dan akan dijadualkan bersalin pada 15 Oktober 2013 nanti.
"Alhamdulillah, sewaktu saya pergi melakukan imbasan untuk mengetahui jantina bayi dua minggu lalu, doktor mengesahkan bayi yang saya kandung adalah lelaki.

"Saya gembira sangat kerana bakal dapat anak lelaki, lagipun Ayu Nazirah (anak) memang nak adik lelaki. Harap saya dan bayi sihat sehingga bersalin nanti," -Nurul Wahab

Gambar Shila Amzah Pelancaran Album Baru

Posted: 07 Jul 2013 06:10 PM PDT

Baru-baru ini berlangsung majlis perasmian album terbaru dari Shila Amzah. Album terbaru ini diterbitkan oleh syarikat ayahnya sendiri, ND Lala, Shila Amzah Entertainment Berhad yang baru berusia setahun.

Album baru ini kemungkinan akan berada dipasaran bulan Ramadan ini. Jadi kepada peminat setia Shila, jangan dok follow kat Twitter dan Instagram jew, sikit-sikit support beli album Shila ni ok.

antara lagu yang ada adalah Sedar, Masih Aku Cinta, Cinta Hati, Tulus, Maaf, Patah Seribu dan Xia Yi Bu (Patah Seribu versi Mandarin). -gambar Budiey



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines