Jumaat, 15 Mac 2013

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

Gambar Perkahwinan Kechana Dewi

Posted: 14 Mar 2013 11:12 PM PDT

Pelawak dan juga penyampai radio, Kenchana Dewi baharu-baharu ini telah berkahwin dengan seorang lelaki pilihannya. Difahamkan ini adalah perkahwinan kali ke-2 buat Kenchana. Rakan-rakan selebriti juga turut hadir bersama, Halim Othman dan Maria Tunku Sabri. Tahniah diucapkan.




Aaron Nafi Bermasam Muka dengan Zizan

Posted: 14 Mar 2013 10:25 PM PDT

Aaron Aziz menafikan dia dengan Zizan Razak bermasam muka. Malah kata Aaron lagi, hubungan dia dengan Zizan seperti biasa sahaja dan rapat sebagai seorang artis. Dengan yang terbaharu menerusi shooting filem 'Abang Long Fadil'.

Memetik daripada portal GUA semalam, Aaron juga tidak menafikan diantara Zizan atau Johan yang bakal mememangi ABPH 2012 bagi Bintang Paling Popular yang berlangsung tidak lama lagi.
"Saya dengan Zizan baik. Sewaktu penggambaran pun, kami tiada masalah. Biasalah, orang selalu salah anggap bila timbul isu begini,

"Harapan menang ABPBH tahun ini agak tipis. Saya menjangkakan Zizan atau Johan Raja Lawak berpeluang meraih Bintang Paling Popular memandangkan program Maharaja Lawak mendapat sambutan begitu hebat," -Aaron Aziz

Perceraian Noniswara dengan Datuk Rosman

Posted: 14 Mar 2013 09:17 PM PDT

Semalam, Noniswara dikhabarkan terpaksa menuntut cerai atau memfailkan saman pada bulan Februari lalu kerana rumahtangganya kini sudah bermasalah sejak 7 bulan lalu disebabkan oleh pihak ketiga.

Noniswara berkahwin dengan Datuk Rosman Ridzwan sejak 4 tahun yang lalu.

"Sepanjang pergolakan rumah tangga kami, saya cuba untuk menyelamatkan perhubungan ini tetapi tiada jalan penyelesaian.

"Selepas membuat perbincangan bersama, suami bersetuju dengan keputusan saya untuk memfailkan perceraian.

"Bagaimanapun, pada kes sebutan pertama minggu lalu di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur, dia pula yang tidak hadir.

"Sepanjang perkahwinan ini, hubungan kami sangat baik namun apabila pihak ketiga itu muncul dalam kehidupan kami, rumah tangga kami jadi kucar-kacir.

"Bagaimanapun, saya reda. Mungkin ada hikmah di sebalik apa yang berlaku. Nak nangis pun tak guna jika tiada penyelesaian.

"Lagipun suami tidak pernah menyuarakan hasrat untuk saya bermadu. Jika dia mahu, mungkin kami boleh berbincang. Apa-apa pun saya terima bahawa jodoh kami tidak kekal lama," Noris -mStar

Gambar Shila Amzah Terkini

Posted: 14 Mar 2013 09:08 PM PDT

Ni lah gambar baru yang dimuat naik oleh Shila Amzah setelah episod panjang dengan Sharnaaz sudah melabuhkan tirai.

Nampaknya Shila kini sudah boleh bersedia ceria seperti sedia kala, dan mungkin sudah mampu untuk mengharungi cabaran hidup tanpa seorang kekasih dalam dirinya. Kini dalam perjalanan menuju ke Tanah Suci untuk umrah.

Gogo Shila Amzah!


Hetty Komen Gambar Dengan Kekasih

Posted: 14 Mar 2013 06:29 PM PDT

Beberapa hari yang lalu, tersebarnya gambar/foto panas Hetty Sarlene dengan kekasihnya bermula daripada sebuah forum di internet. Foto berkenaan sebenarnya diambil oleh seorang individu dari laman sosial Instagram Hetty sendri.

Hetty yang ditemui oleh Utusan semalam, telah memaafkan individu berkenaan yang menyebarkannya. Malah Hetty mahu individu itu terkena kepada hukum karma.
"Pada orang yang telah mencuri foto atau memuat turun foto saya tanpa izin, saya telah maafkan kamu. Alhamdulillah, awak telah memikul dosa saya dan awak jawablah nanti di akhirat,

"Kenapa mereka perlu menyebar foto-foto saya bersama lelaki yang bakal menjadi suami saya? Adakah mereka cemburu melihat hubungan kami yang sempurna?

"Apakah mereka ingin menjatuhkan saya? Apa pun mencuri itu tidak baik kerana semua foto itu hak saya. Saya menerima permintaan berkawan dengan sesiapa sahaja menerusi Instagram tetapi menyebarkan gambar saya tanpa kebenaran adalah sesuatu yang salah,

"Bergosiplah. Alhamdulillah, saya tidak rugi apa-apa pun," -Hetty
Sebenarnya bagi admin, memuatnaik gambar di dalam laman sosial menjadi tanggungjawab si pemuatnaik kerana dilaman sosial bukanlah tempat yang selamat untuk menceritakan soal kehidupan melalui sekeping foto. Apatah lagi gambar yang terlalu privacy, lebih baik simpan di laptop sahaja daripada berkongsi dengan orang lain. Masyarakat kita punya agama, adat dan ketimuran, jadi yang tak seangkatannya dengannya pasti akan menjadi bahan kemuhan. Kalau dah tersebar, nah telan sendiri pahitnya. Peace yO!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines