Jumaat, 1 Mac 2013

Media Malaya

Media Malaya

Link to Media Malaya

Salih Yaacob ingin bersara kerana video berbaur politik

Posted: 28 Feb 2013 05:30 PM PST

Clip_7

Kami tak faham kenapa ada orang begitu sensitif bila video menyindir seperti ini keluar walhal lebih banyak video memperlekehkan kerajaan tiada pula orang ambil pusing. Baru-baru ini Salih Yaacob telah di ugut peminat untuk diboikot gara-gara video ini yang berbaur politik. Kami lihat di situ, tiada pula menunjukkan mana-mana lambang parti di MALAYSIA tetapi di dapati ramai peminat yang sentap mak enon dengan video ini. Tengok sahaja rating-nye dan komen-nye, ramai betul penganalisis tidak bertauliah. Heh.

Ketika dihubungi media, Salih menjawab “Saya mengambil keputusan untuk tidak lagi terlibat di dalam bidang hiburan selepas ini. Soal kerjaya sebagai penyampai radio pula saya serah semuanya kepada pihak pengurusan.”

Pada pendapat kami, “hak bersuara hak kami” malah itu juga yang dilaung-laungkan semue orang dan peminat yang cuba memboikot Salih, bukan? Jadi ngapain dong anda sentap dengan video seperti ini? Kepada pakcik Salih, janganlah bersara, kita dah lah kurang artis multitasking macam pakcik. Setakat suara-suara halus ni, pakcik abaikan je. Bagi gula nanti senyap balik lah diorang. :p

Video kontroversi selepas ini.

Sofia Jane kongsi gambar kahwinnya tahun 1995 (6 Gambar)

Posted: 27 Feb 2013 10:32 PM PST

Sofia Jane baru-baru ini telah berkongsi gambar sekitar majlis perkahwinannya pada tahun 1995. Sofia Jane telah berkahwin dengan Meor Zain Azman sekitar September 1995. Tapi gambar perkahwinan Sofia Jane yang rare ini pasti tidak boleh challenge penampilan seksinya di majlis Juara Lagu 1994 yang pernah kami keluarkan dulu. Heh. Lagi gambar selepas ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines